Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę” wśród klientów Garden of Words. wraz z końcem października 2024 roku agencja garden of words przekazała informację o dołączeniu do grona jej klientów towarzystwa inicjatyw twórczych „ę”, które od 20 lat działa w zakresie realizacji projektów społecznych. współpraca rozpoczęła się w czerwcu 2024 roku i ma charakter projektowy. zadaniem agencji jest wsparcie projektu „generator innowacji. sieci wsparcia 3”, który ma na celu promowanie idei przyczyniających się m.in. do włączania osób w późnej dorosłości w życie społeczne, budowanie i wzmacnianie społecznych sieci wsparcia, a także poprawę warunków życia starszych migrantów w polsce. garden of words odpowiada za działania pr, strategię komunikacji oraz kreację programu, w tym odświeżenie identyfikacji wizualnej, przygotowanie filmów z ambasadorami oraz grafik na stronę internetową. agencja zajmie się również kampanią w digitalu oraz wparciem komunikacji programu do grup docelowych. za realizację działań na rzecz klienta z ramienia agencji odpowiadają maja głuśniewska, project development managerka, wraz z zespołem pr, oraz kamila dębniak-krzyczkowska, senior account managerka, wraz z zespołem realizującym działania digital. oferta agencji została wybrana w konkursie ofert. współpraca potrwa do września 2027 roku. (kn).
Wraz z końcem października 2024 roku agencja Garden of Words przekazała informację o dołączeniu do grona jej klientów Towarzystwa Inicjatyw Twórczych „ę”, które od 20 lat działa w zakresie realizacji projektów społecznych. Współpraca rozpoczęła się w czerwcu 2024 roku i ma charakter projektowy.
Zadaniem agencji jest wsparcie projektu „Generator Innowacji. Sieci Wsparcia 3”, który ma na celu promowanie idei przyczyniających się m.in. do włączania osób w późnej dorosłości w życie społeczne, budowanie i wzmacnianie społecznych sieci wsparcia, a także poprawę warunków życia starszych migrantów w Polsce.
Garden of Words odpowiada za działania PR, strategię komunikacji oraz kreację programu, w tym odświeżenie identyfikacji wizualnej, przygotowanie filmów z ambasadorami oraz grafik na stronę internetową. Agencja zajmie się również kampanią w digitalu oraz wparciem komunikacji programu do grup docelowych.
Za realizację działań na rzecz klienta z ramienia agencji odpowiadają Maja Głuśniewska, Project Development Managerka, wraz z zespołem PR, oraz Kamila Dębniak-Krzyczkowska, Senior Account Managerka, wraz z zespołem realizującym działania digital.
Oferta agencji została wybrana w konkursie ofert.
Współpraca potrwa do września 2027 roku. (kn)