.

 

Triumph wybrał Platinium Cast

dodano: 
19.11.2020
komentarzy: 
0

Triumph, marka zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą bielizny, koszul nocnych czy piżam oraz strojów kąpielowych, w listopadzie dołączyła do grona klientów Platinium Cast. Agencja wygrała przetarg.

Platinium Cast zajmie się prowadzeniem biura prasowego. Będzie odpowiadać za całościową obsługę marki w zakresie relacji z mediami, prowadzenie showroomu realnego i wirtualnego, organizację eventów, a także influencer marketing.

Po stronie Platinium Cast działania prowadzą Karolina Binienda, PR Manager, i Paulina Glombica. Całość działań nadzoruje Agata Brodzka, Managing Director agencji. Współpraca ma charakter długoterminowy, lecz strony nie podają dokładnego czasu jej trwania. Wcześniej Triumph był obsługiwany przez The ICON Agency. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin