.

Kino Muranów wyświetla filmy o tematyce społecznej przed pokazami repertuarowymi

dodano: 
22.09.2021
komentarzy: 
0

Od połowy września 2021 roku w kinie Muranów przed pokazami repertuarowymi są wyświetlane filmy o tematyce społecznej zrealizowane w ramach kampanii „Organizacje społeczne. To działa”. Celem działań jest promowanie osiągnięć trzeciego sektora.

Ogólnopolska kampania powstała z inicjatywy kilkudziesięciu organizacji społecznych, które w październiku 2018 roku rozpoczęły współpracę, aby uświadomić, jak istotne są działania NGO’sów. W akcję włączyło się warszawskie kino Muranów, które w ten sposób „angażuje się mocniej w rozwój społecznej tkanki miasta, a także w budowę lokalnej perspektywy” – czytamy w informacji prasowej. W ramach kampanii przed pokazami repertuarowymi są prezentowane krótkie autorskie filmy związane z tematyką organizacji społecznych.

Zaplanowano także działania w mediach społecznościowych, m.in. publikację materiałów wideo, prowadzenie debat na żywo na Facebooku czy ukazywanie się podcastu „Dobrze zrozumieć”.

„Posługując się wymienionymi materiałami, omawiamy wybrane problemy życia społecznego i przedstawiamy organizacje społeczne, które starają się te problemy rozwiązywać. Pokazujemy organizacje, które rozwijają i angażują lokalne społeczności lub pomagają potrzebującym. W kinie Muranów zobaczyć będzie można m.in. historię uchodźczyni Czeczeńskiej, akcję ratunkową GOPR, czy pracę psów – opiekunów” – mówi Dorota Setniewska, koordynatorka kampanii.

Logo kampanii

Adam Trzopek, dyrektor kina Muranów, tak komentuje współpracę: „W kinie Muranów na co dzień podejmujemy ważne tematy i angażujemy się w rozmaite społeczne inicjatywy. Bardzo istotne są dla nas także relacje lokalne, ponieważ postrzegamy nasze kino jako element tkanki dzielnicy i miasta”.

Pokazy filmów w ramach kampanii są zaplanowane do końca 2021 roku. (ap)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin