.

Trzy nowe osoby w Hill+Knowlton Strategies

dodano: 
28.01.2020
komentarzy: 
0

W styczniu 2020 roku trzy osoby dołączyły do Hill+Knowlton Strategies. Nowo utworzone stanowiska objęli Marcin Błajet, Agnieszka Madej i Dominika Pławiak.

Marcin Błajet

Marcin Błajet

Marcin Błajet objął stanowisko Strategy & Digital Content Managera w zespole Digital i Influencer Marketingu. Odpowiada za rozwój oferty budowania i wprowadzania strategii contentowych dla klientów w Polsce oraz w ramach międzynarodowych biur agencji.

Poprzednie doświadczenie zawodowe Błajet zdobywał m.in. w agencjach Love to talk i Labcon. Zajmował się działaniami z obszaru digitalu i social mediów dla klientów z branż fashion, beauty, FMCG i automotive. Pracował dla marek takich jak Sephora, Guiness, Somersby i Vitax.

Agnieszka Madej

Agnieszka Madej

Agnieszka Madej została Senior Account Managerem w zespole Corporate. Odpowiada za rozwój i koordynację działań dla klientów z obszaru energy i pharmaceutical.

Wcześniej Madej związana była z agencją Weber Shandwick. Przez 17 lat współzarządzała także agencją Agape. Pracowała dla takich klientów jak KFC, JTI Polska, British Embassy, GSK, EIT Health i ISTH.

Dominika Pławiak

Dominika Pławiak

Dominika Pławiak rozpoczęła pracę jako Associate w zespole komunikacji marketingowej. Zajmuje się realizacją projektów dla klientów z branż FMCG i retail.

Pławiak pracowała wcześniej w Walk PR oraz Publicis Consultant, gdzie odpowiadała za realizację projektów z obszaru FMCG i nowych technologii. Obsługiwała klientów takich jak LOTTE Wedel, Stock Polska, Dilmah, Nikon i Traficar. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin