czwartek, 10 października, 2024
Strona głównaAktualnościTrzy osoby przeszły z Gameset do Kool Things

Trzy osoby przeszły z Gameset do Kool Things

We wrześniu 2020 roku pracę w Kool Things rozpoczęły trzy nowe osoby – Magdalena Mazurkiewicz, Filip Gapiński i Łukasz Stępniak. Wszyscy objęli nowo utworzone stanowiska, a ich głównymi zadaniami będzie budowa wewnętrznego działu gaming marketingu oraz rozwój oferty skierowanej do obecnych i przyszłych klientów agencji.

Magdalena Mazurkiewicz objęła stanowisko Head of Strategy, na którym odpowiadać będzie za tworzenie całościowych strategii komunikacji dla marek. Mazurkiewicz z branżą marketingową związana jest od 13 lat. Poprzednio pracowała w Gameset jako Senior Strategy Manager. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w VMLY&R Poland, Syzygy i Ogilvy. Tworzyła kampanie dla klientów takich jak Mercedes, Mattel, Whirlpool, Bayer, Philips i Pracuj.pl.

Magdalena Mazurkiewicz

Magdalena Mazurkiewicz

Łukasz Stępniak zajął stanowisko Head of Marketing & Business Development, na którym odpowiadać będzie za rozwój działu gaming marketing i zarządzanie jego pracą, działania z zakresu business development i new business, tworzenie całościowych ofert dla istniejących oraz nowych klientów agencji, a także opracowanie i realizacja warsztatów. Stępniak z branżą reklamową związany jest od dziesięciu lat. Poprzednio również pracował w Gameset jako Senior Project Manager. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w DDB&tribal Warszawa, Publicis Poland i VMLY&R. Realizował projekty marketingowe dla marek takich jak LOT, Orange, Samsung, Philips, Epic Games, Pracuj.pl i Tiger Energy Drink. Był również współtwórcą sukcesu mobilnej gry „My Hospital” studia Cherrypick Games, gdzie jako Marketing Manager odpowiadał za budowanie społeczności wokół gier oraz za komunikację marketingową.

Łukasz Stępniak

Łukasz Stępniak

Z kolei Filip Gapiński objął stanowisko Head of Gaming Marketing. Jego głównym zadaniem będzie znajdowanie kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych, dzięki którym marki konsumenckie dotrą do świadomości graczy. Gapiński w branży gamingowej pracuje od czterech lat (wcześniej związany był z branżami konsultingową i eventową). Poprzednio też pracował w Gameset na stanowisku Head of Gaming Marketing. Obsługiwał klientów takich jak Epic Games, Riot Games, Activision-Blizzard, Pepsi, Milka, Orange, Plus, Maspex, mBank, X-kom i Red Bull. Ma także doświadczenie w prowadzeniu kampanii z influencerami oraz tworzeniu, realizacji, organizacji i produkcji eventów online i offline.

Filip Gapiński

 

(ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj