wtorek, 23 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościA tymczasem za granicą

A tymczasem za granicą

Monitoring blogów
Monitoring blogów staje się narzędziem coraz bardziej przydatnym i coraz chętniej wykorzystywanym do ochrony reputacji firm. PubSub Concepts, firma z siedzibą w Nowym Yorku, wykorzystująca technologie do śledzenia blogów i źródeł wiadomości, będzie podwykonawcą BurrellesLuce, firmy monitorującej media. Dzięki temu firma monitorująca będzie mogła włączyć do swojej oferty codzienny przegląd 24 milionów blogów. Połączenie technologii wykorzystywanych przez PubSub, dzięki którym firma przeszukuje nieustannie sieć i dostarcza żądane informacje w realnym czasie z umiejętnościami lektorów ma zaowocować dokładnymi i szybkimi efektami monitoringu.

Młodzi na fali
Portal bulldogreporter.com opisuje ciekawy i dynamiczny rozwój kariery zawodowej młodziutkiej (22 l.) Lindy Krebs. Jest ona związana z nowojorską agencją PR Bridge Global Strategies, która specjalizuje się w relacjach międzynarodowych. Kariera Krebs przebiega, jak dotąd, od sukcesu do sukcesu, a ilość udanych realizacji na jej koncie mogłaby raczej sugerować, że jest reprezentantką grupy dojrzałych PR-owców, a nie jedną z najmłodszych osób w tym gronie. Krebs została ostatnio wybrana do zarządu organizacji New York Women In Communications i dzięki temu stała się najmłodszą osobą pełniącą tę funkcję w 77 letniej historii NYWICI. Krebs jest także laureatką prestiżowej nagrody President’s Award przyznawanej przez nowojorski oddział PRSA za wyjątkowe osiągnięcia w działalności PR. Jill Lewis, Communications Director w Bridge, zwraca uwagę na cechy charakteru i temperament Krebs, które sprawiają, że jest świetna we wszystkich inicjatywach, które podejmuje. Z agencją Krebs jest związana od 2004 roku, a wśród jej obecnych klientów znajdują się m.in. New York Pharma Forum Inc. i Nikko Hotels International.

Wal-Mart odrzuca wszystkie wnioski udziałowców
Reuters donosi o dorocznym spotkaniu udziałowców Wal-Martu, na którym omówiono zeszłoroczne wyniki firmy oraz zastanawiano się nad strategią CSR-ową. Lee Scott, dyrektor zarządzający Wal-Martu, optymistycznie wyrażał się na temat zeszłorocznych rezultatów firmy. Podkreślił jej zaangażowanie w niesienie pomocy osobom poszkodowanym przez huragan Katrina oraz pozytywne opinie, jakie dzięki temu zyskała firma. Scott zastanawiał się, w jaki sposób podtrzymać ten pozytywny odbiór społeczny. Obecnie Wal-Mart stara się zerwać z wizerunkiem sieci sprzedającej tanie produkty o niskiej jakości. Dlatego tworzy eksperymentalne sklepy, oferujące między innymi produkowane z włókien ekologicznych ubranka dla dzieci oraz sprzęt elektroniczny. Na spotkaniu udziałowcy skrytykowali firmę za gigantyczne różnice pomiędzy zarobkami szeregowych pracowników i kadry zarządzającej oraz złożyli propozycje dotyczące nowej strategii firmy. Jednak wszystkie pomysły udziałowców zostały odrzucone. Wśród nich znalazły się: raport dotyczący równych szans (equal opportunity report), rozwiązania dotyczące uboju ptaków w miejscu sprzedaży oraz większościowej reguły głosowania zamiast proporcjonalnej przy wyborze nowych dyrektorów.

Pentagon i plan strategii komunikacyjnej
Jak donosi U.S. News and World Report, nowa „mapa” strategii komunikacyjnej Pentagonu zostanie wkrótce zaakceptowana. Ma ona, uwzględniając sprawy komunikacji ze społeczeństwem, operacje informacyjne i psychologiczne, legislację i dyplomację, być nastawiona na działanie efektywne. Pentagon powołał już Starategic Communications Secretariat, który ma zajmować się bieżącymi sprawami, takimi jak na przykład ostania debata nt. miast portowych w Dubaju; a także Strategic Communications Integration Group – odpowiedzialną za dostarczanie rozwiązań powstałych problemów. W 2004 U. S. Strategic Command powołało Joint Information Operations Center w San Antonio, by wysyłać zespoły wspierające na Środkowy Wschód, do Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej; tymczasem Special Operations Command w Tampa na Florydzie rozsyłało swoje jednostki po całym świecie.

Agencja dla klientów z sektora nowych technologii
W USA powstała agencja Mobility Public Relations. Jej grupą docelową mają być klienci z branży związanej z technologią mobilną. Analitycy rynku przewidują duży wzrost rozwoju produktów i usług tej branży w najbliższych latach, a agencja ma odpowiadać na rosnące i wyspecjalizowane potrzeby firm opierających się o nowe technologie w komunikacji na odległość.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj