Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 17 czerwca, 2025

Ustka ma logo

24 lutego radni Ustki  zatwierdzili strategię marki oraz projekt logo miasta. Żółty abstrakcyjny motyw na czerwonym tle, który zaprojektował artysta-plastyk, wpisuje się w ogólny plan systemu wizualnego i daje wiele możliwości wykorzystania.

Prace nad logo Ustki trwały dwa lata. Nie powiodły się próby wyłonienia projektu w drodze konkursu i konsultacji społecznych, władze miasta zdecydowały się więc na zamówienie go. Za opracowanie znaku graficznego i strategii marki zapłacono 41 tys. zł.

Jak podaje wydział promocji miasta, kolorystyka logotypu ma się zmieniać w zależności od  prowadzonych działań i grupy docelowej. Według przeprowadzonych badań znak kojarzy się pozytywnie i wpisuje w strategię marki Ustki jako miasta uzdrowiskowego, czystego, stylowego, dynamicznego i z tradycjami. (iw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj