Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ustka ma logo. 24 lutego radni ustki zatwierdzili strategię marki oraz projekt logo miasta. żółty abstrakcyjny motyw na czerwonym tle, który zaprojektował artysta-plastyk, wpisuje się w ogólny plan systemu wizualnego i daje wiele możliwości wykorzystania. prace nad logo ustki trwały dwa lata. nie powiodły się próby wyłonienia projektu w drodze konkursu i konsultacji społecznych, władze miasta zdecydowały się więc na zamówienie go. za opracowanie znaku graficznego i strategii marki zapłacono 41 tys. zł. jak podaje wydział promocji miasta, kolorystyka logotypu ma się zmieniać w zależności od prowadzonych działań i grupy docelowej. według przeprowadzonych badań znak kojarzy się pozytywnie i wpisuje w strategię marki ustki jako miasta uzdrowiskowego, czystego, stylowego, dynamicznego i z tradycjami. (iw).
24 lutego radni Ustki zatwierdzili strategię marki oraz projekt logo miasta. Żółty abstrakcyjny motyw na czerwonym tle, który zaprojektował artysta-plastyk, wpisuje się w ogólny plan systemu wizualnego i daje wiele możliwości wykorzystania.
Prace nad logo Ustki trwały dwa lata. Nie powiodły się próby wyłonienia projektu w drodze konkursu i konsultacji społecznych, władze miasta zdecydowały się więc na zamówienie go. Za opracowanie znaku graficznego i strategii marki zapłacono 41 tys. zł.
Jak podaje wydział promocji miasta, kolorystyka logotypu ma się zmieniać w zależności od prowadzonych działań i grupy docelowej. Według przeprowadzonych badań znak kojarzy się pozytywnie i wpisuje w strategię marki Ustki jako miasta uzdrowiskowego, czystego, stylowego, dynamicznego i z tradycjami. (iw)