Vectra zmienia identyfikację wizualną

dodano: 
05.10.2020
komentarzy: 
0

We wrześniu 2020 roku zmieniła się identyfikacja wizualna Grupy Vectra, operatora telewizji kablowej. Rebranding jest wynikiem zmiany pozycji firmy na rynku telekomunikacyjnym – do grupy dołączyła telewizja kablowa Multimedia Polska.

Nowe logo ma być takie, jak nowa Grupa Vectra – „nowoczesne, optymistyczne i pełne energii”. Jak opisuje firma, zależało jej na stworzeniu logotypu, który zachowa tożsamość marki i jednocześnie nada jej bardziej przyjazny i nowoczesny wizerunek. Zmieniono font oraz skupiono się na sygnecie symbolizującym literę „v”, która wykorzystywana była już w przeszłości. Dodano także nowy kolor – żółty, dzięki któremu znak ma być ciekawszy kreatywnie. Vectra podkreśla, że obecnie nazwa w logotypie pisana jest małymi literami, co według firmy ma pozwolić na zmniejszenie dystansu między marką a odbiorcami.

zmiana

Za stworzenie nowego logotypu oraz systemu identyfikacji wizualnej odpowiada agencja Isobar Polska, należąca do grupy Dentsu Aegis Network. Zespół Isobar zajął się również opracowaniem projektu pozycjonowania dla klienta – za wprowadzenie go odpowiada odpowiadała Iwona Kospał Pawłowska, kierownik zintegrowanej komunikacji marketingowej w Grupie Vectra.

Komunikację nowej identyfikacji wizualnej wspiera specjalnie stworzona strona internetowa, na której przedstawiono m.in. statystyki dotyczące klientów oraz zapowiedź nowych usług. Vectra prowadzi także nową kampanię pod nazwą „Pierwsza internetowa telewizja kablowa”, którą firma opisuje jako „pełną radości, optymizmu i energii”. W materiałach promocyjnych wystąpił aktor Cezary Pazura. Działania prowadzone będą w telewizji, digitalu, radiu, OOH, DOOH oraz POS.

kampania

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin