Volkswagen powierza Artegence kolejne zadania

dodano: 
25.03.2022
komentarzy: 
0

W marcu 2022 roku agencja Artegence poinformowała o rozszerzeniu współpracy z Volkswagen Group Polska.

Do nowych zadań agencji należą współtworzenie i optymalizacja kanałów strategii social media, kreacja treści oraz moderacja kanałów w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. W ramach współpracy agencja zajmie się także adaptacją materiałów globalnych oraz kampanii przygotowanych przez pozostałe agencje, obsługujące markę.

Dotychczas agencja była odpowiedzialna za obsługę online producenta samochodów. Zajmowała się zarządzaniem stronami internetowymi oraz aplikacjami marki Volkswagen. Pracowała z klientem również w obszarze UX.

Agencja prowadzi działania dla marki od 2017 roku. Strony nie zdradzają, na jak długo podpisano umowę. (as)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin