piątek, 21 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWally Olins o wizerunku Polski

Wally Olins o wizerunku Polski

Rzeczpospolita publikuje wywiad z Wallym Olinsem, ekspertem marketingu i szefem Saffron Brand Consultants, firmy, która pracuje nad wizerunkiem Polski. Olins mówi w wywiadzie o trzech koncepcjach mających stanąć u podstaw budowy marki. Są to: geograficzna i historyczna pozycja Polski jako pomostu między Wschodem i Zachodem, indywidualizm i przedsiębiorczość Polaków oraz ciagłe zmiany, jakie widać w Polsce. Wszystkie te koncepcje złożyły się na czwarty pomysł, nad którym obecnie pracuje firma. Ekspert mówi także, że najtrudniejszym do zwalczenia stereotypem jest ten, który głosi, że Polska to szary, ponury, nudny kraj z prymitywnym rolnictwem. Olins zachęca przedsiębiorców do reklamowania swoich usług i towarów za granicą, nie czekając na kampanię promującą cały kraj. „Firmy powinny kierować się własnym interesem” – mówi.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj