Warsaw Creatives prowadzi komunikację 360 dla marek Soraya i Dermika

dodano: 
23.07.2019
komentarzy: 
0

Warsaw Creatives podjęło stałą współpracę z markami Soraya i Dermica należącymi do koncernu Orkla Care. Agencja odpowiedzialna jest za strategię komunikacji 360, w ramach której zajmuje się organizacją eventów, prowadzeniem biura prasowego, relacjami z mediami oraz przygotowywaniem treści do mediów społecznościowych.

Ze strony Warsaw Creatives za działania na rzecz klienta odpowiadają Senior PR & Project Managerki Zuzanna Ciszewska (Soraya) oraz Linda Czerniawska (Dermica).

Współpracę rozpoczęto w czerwcu 2019 roku, klient sam zgłosił się do agencji. Wcześniej firmy pracowały projektowo przy promocji linii kosmetyków Soraya Plante. Strony nie ujawniają, na jak długo podpisano umowę.

Warsaw Creatives jest pierwszą agencją obsługującą marki w tym zakresie. Ze strony Orkla Care za działania PR nadal odpowiada Małgorzata Fabisiak, Media Relations Manager. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin