WhitePress przejmuje Blogs4shops.pl

dodano: 
12.04.2017
komentarzy: 
0

WhitePress, należący do Grupy Netsprint, rozwija platformę ułatwiającą realizację kampanii content- i influencermarketingowych. Spółka posiada obecnie bazę ponad 1450 aktywnych blogerów i vlogerów i skupia ponad 3500 portali internetowych, a z jej usług korzysta kilka tysięcy firm z Polski. Z kolei Blogs4shops.pl, platforma umożliwiająca prowadzenie kampanii z blogerami i vlogerami, w dniu podpisania umowy gromadziła ponad 400 influencerów, a z jej usług korzystało ponad 200 klientów.

Celem nawiązanej transakcji jest szybszy rozwój usług WhitePress oraz wzrost liczby współpracujących z firmą influencerów.

„Przez ostatnie trzy lata udało się nam zdobyć wiodącą pozycję w Polsce w zakresie dystrybucji treści contentmarketingowych, a ostatnie miesiące i uruchomienie platformy Influencer Marketing utwierdziły nas w przekonaniu, że jest to atrakcyjny kierunek rozwoju, w którym również chcemy stać się liderem. Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z marką Blogs4shops ze względu na ich wiarygodność i doskonałe relacje z influencerami” - komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress.

„Nasza firma zajmuje się świadczeniem takich usług, jak prowadzenie blogów firmowych oraz tworzenie tekstów na strony firmowe. Na rynku jesteśmy obecni nieprzerwanie od 2009 roku. Chcemy dalej rozwijać się w tym zakresie i  realizować nasze usługi z jak najwyższą jakością. Wierzymy, że partnerów (influencerów i reklamodawców) pozyskanych w ramach platformy Blogs4shops zostawiamy w dobrych rękach” - dodaje Jan Kinal, CEO Setugo, twórcy Blogs4shops. (pk)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin