Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Arsenal rozszerza partnerstwo z TCL. klub piłkarski arsenal i tcl, firma zajmująca się produkcją elektroniki użytkowej, rozszerzają dotychczasową współpracę na skalę globalną. umowę podpisano na kilka kolejnych lat. tcl oficjalnie zostało globalnym partnerem arsenalu ds. elektroniki użytkowej. rozszerzenie współpracy ma na celu pogłębienie zaangażowania kibiców klubu na całym świecie oparte na wspólnych wartościach, takich jak postęp, innowacyjność i doskonałość. partnerstwo obejmuje różnego rodzaju działania. w nawiązaniu do poprzedniej kampanii „inspire greatness”, przygotowanej we współpracy z firmą, kibice mogą spodziewać się kolejnej akcji opierającej się na inspirujących historiach. wystąpią w niej m.in. gwiazda męskiej drużyny i nowy ambasador tcl bukayo saka, a także zawodniczki kobiecej drużyny arsenalu. produkty firmy zostaną zintegrowane z „flagowym” programem meczowym arsenalu „live from n5”, co ma umożliwić jeszcze większe zbliżenie marki do globalnej społeczności kibiców. ponadto, latem 2025 roku męska drużyna arsenalu wyruszy w tournée przedsezonowe do singapuru i hongkongu. dzięki temu obie strony zyskają dodatkowe możliwości aktywacji i bezpośredniego kontaktu z lokalnymi fanami. „jesteśmy ogromnie dumni z dotychczasowej współpracy z tcl, która położyła fundament pod nowy rozdział naszej relacji i świadczy o sile naszego partnerstwa oraz wspólnych wartościach. jako nasz nowy partner globalny, z radością kontynuujemy tę udaną współpracę, wspólnie realizując cele, zawsze stawiając kibiców w centrum wszystkiego, co robimy” – komentuje juliet slot, dyrektor ds. handlowych arsenalu. (ao).
Klub piłkarski Arsenal i TCL, firma zajmująca się produkcją elektroniki użytkowej, rozszerzają dotychczasową współpracę na skalę globalną. Umowę podpisano na kilka kolejnych lat.
TCL oficjalnie zostało globalnym partnerem Arsenalu ds. elektroniki użytkowej. Rozszerzenie współpracy ma na celu pogłębienie zaangażowania kibiców klubu na całym świecie oparte na wspólnych wartościach, takich jak postęp, innowacyjność i doskonałość.
Partnerstwo obejmuje różnego rodzaju działania. W nawiązaniu do poprzedniej kampanii „Inspire Greatness”, przygotowanej we współpracy z firmą, kibice mogą spodziewać się kolejnej akcji opierającej się na inspirujących historiach. Wystąpią w niej m.in. gwiazda męskiej drużyny i nowy ambasador TCL Bukayo Saka, a także zawodniczki kobiecej drużyny Arsenalu.
Produkty firmy zostaną zintegrowane z „flagowym” programem meczowym Arsenalu „Live from N5”, co ma umożliwić jeszcze większe zbliżenie marki do globalnej społeczności kibiców. Ponadto, latem 2025 roku męska drużyna Arsenalu wyruszy w tournée przedsezonowe do Singapuru i Hongkongu. Dzięki temu obie strony zyskają dodatkowe możliwości aktywacji i bezpośredniego kontaktu z lokalnymi fanami.
„Jesteśmy ogromnie dumni z dotychczasowej współpracy z TCL, która położyła fundament pod nowy rozdział naszej relacji i świadczy o sile naszego partnerstwa oraz wspólnych wartościach. Jako nasz nowy partner globalny, z radością kontynuujemy tę udaną współpracę, wspólnie realizując cele, zawsze stawiając kibiców w centrum wszystkiego, co robimy” – komentuje Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu. (ao)