piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościDrutex oficjalnym partnerem FC Bayern

Drutex oficjalnym partnerem FC Bayern

Drutex, działający na skalę globalną polski producent okien, drzwi i rolet, został oficjalnym partnerem niemieckiego klubu piłkarskiego FC Bayern. O rozpoczęciu współpracy poinformowano w sierpniu 2025 roku. Umowa sponsorska ma obowiązywać przez trzy lata.

Firma uzyskała status „Official Platinum Partner of FC Bayern München”, „Official Partner of FC Bayern München” oraz „Official Door and Window System Partner of FC Bayern München”. W ramach współpracy z klubem Drutex będzie korzystał z pakietu świadczeń marketingowych. Obejmuje on m.in. ekspozycję marki na bandach LED wokół boiska, reklamę na tablicy sędziowskiej, obecność w kanałach social media klubu oraz promocję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych FC Bayern.

Dodatkowo firma uzyska możliwość wykorzystania w swoich działaniach marketingowych na potrzeby wsparcia reklamowego materiałów klubu, w tym logo, zdjęć i nagrań z meczów oraz wizerunku zawodników.

Jednym z pierwszych efektów współpracy jest spot reklamowy, który stanie się integralną częścią kampanii mediowej marki. Ma on zapewnić jej globalny zasięg i możliwość dotarcia do milionów kibiców na całym świecie.

Źródło: youtube.com/DRUTEXsa

„Drutex od lat buduje siłę marki w oparciu o zdrowe fundamenty, niezależność biznesową, konsekwentną politykę inwestycyjną i długofalową współpracę z kontrahentami. Dlatego partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów i święcącą tam triumfy jest dla nas naturalnym wyborem” – komentuje Leszek Gierszewski, założyciel i prezes zarządu Drutex SA.

Rozpoczęcie współpracy z FC Bayern oznacza także szereg projektów marketingowych i sprzedażowych wraz ze specjalną ofertą dla partnerów handlowych marki. Działania będą obejmowały nie tylko kampanię, promocje i nowy branding, lecz także zmiany w ofercie produktowej.

Umowa z niemieckim klubem piłkarskim jest kontynuacją działań Druteksu w zakresie budowania światowej marki. W międzynarodowej ekspansji firmy ważną rolę odgrywa zaangażowanie w marketing sportowy. FC Bayern nie jest pierwszym klubem, z którym Drutex nawiązał współpracę. W 2024 roku marka została oficjalnym partnerem Internu Mediolan. Współpracowała także z Juventusem Turyn, AS Roma, Cagliari i Palermo. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj