Newport by Panattoni, fundusz inwestycyjny wspierający rozwój nowoczesnej infrastruktury magazynowej w całej Europie, został sponsorem strategicznym Widzewa Łódź na sezon 2025/26. Logo firmy zagości na koszulkach meczowych piłkarzy klubu do końca sezonu 2027/28.
„Stawiamy sobie ambitne cele, a żeby je zrealizować, potrzebne są stabilne fundamenty finansowe oraz konsekwentny rozwój. Właśnie to chcemy zapewnić w ramach największej w historii klubu trzyletniej umowy sponsorskiej. Widzimy wiele wspólnego między naszą działalnością inwestycyjną a duchem sportowej rywalizacji: wytrwałość, ambicję i dążenie do najlepszego wyniku” – komentuje Robert Dobrzycki, CEO & Co-Owner Panattoni Europe, UK, Middle East and India oraz właściciel Widzewa Łódź.
W ramach partnerstwa logo firmy będzie prezentowane w centralnym miejscu koszulek meczowych. Co więcej, firma będzie widoczna również na nośnikach reklamowych na stadionie, w komunikatach i materiałach promocyjnych, a także w kanałach cyfrowych, w tym w mediach społecznościowych klubu.
Istotnym elementem współpracy ma być aktywizacja Newport by Panattoni przez Widzewski Klub Biznesu – platformę networkingową, która skupia firmy z różnych branż. (ao)