Zapowiadany jakiś czas temu makaron upamiętniający wygraną Igi Świątek w Wimbledonie właśnie trafił do sprzedaży. Od powstania pomysłu do jego realizacji minęło zaledwie 5,5 tygodnia.
Plany na wyprodukowanie specjalnego kształtu makaronu na cześć tenisistki powstały w lipcu 2025 roku. Wówczas po jednym z wygranych meczów w ramach Wimbledonu Iga Świątek udzieliła wywiadu, podczas którego przyznała, że jej ulubioną potrawą jest makaron z truskawkami. Wybór nietypowego dla zagranicznych kibiców dania sprawił, że temat w mgnieniu oka stał się bardzo popularny w mediach. Dodatkowe zainteresowanie wzbudziła wygrana młodej zawodniczki w turnieju.
Czytaj więcej: Powstał makaron upamiętniający wygraną Igi Świątek. Rakiettoni sukcesem marketingowym Lubelli?
Gorący temat postanowiła wykorzystać należąca do Maspeksu Lubella. Producent makaronów we współpracy popularnym twórcą internetowym Make Life Harder oraz agencją Feeders zapowiedzieli powstanie specjalnego makaronu na cześć Igi Świątek – Rakiettoni. Nazwę nowego produktu wybrano w internetowym głosowaniu na profilu MLH na Instagramie.
Okazuje się, że nie były to obietnice bez pokrycia. 22 sierpnia 2025 roku Jacek Bielarz, dyrektor marketingu w Maspeksie, poinformował o wprowadzeniu makaronu w kształcie paletek do tenisa do sprzedaży.
Jak przypomniał Bielarz, seria makaronu Rakiettoni jest limitowana. Dochód ze sprzedaży ma trafić do młodych talentów tenisowych w Polsce.

(ao)
Zdjęcie główne: linkedin.com/jacek-bielarz-4ab6384


