niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiarygodne oblicze NewConnect

Wiarygodne oblicze NewConnect

NewConnect ma już siedem miesięcy, przy tej okazji na łamach Parkietu Paweł Śliwiński zastanawia się, jak emitowane tam spółki oraz sam młodszy krewny regularnego rynku GPW kreują swój wizerunek. Zdaniem autora „sentyment inwestycyjny do NewConnect”, czyli postrzeganie młodego rynku przez inwestorów, zależy w dużej mierze od sposobu prowadzenia relacji inwestorskich przez debiutujące na nim spółki.

Zdaniem Śliwińskiego dużo wskazuje na to, że NewConnect stanie się ulubionym miejscem pozyskiwania kapitału dla innowacyjnych branż. Aby jednak do tego doszło, spółki nie powinny zapominać o budowaniu wizerunku wiarygodnego i transparentnego uczestnika rynku. Kreowanie takiego wrażenia zaczyna się już we wstępnej fazie budowania relacji inwestorskich, czyli na etapie przygotowania oferty prywatnej oraz prac nad polityką informacyjną.

Rzetelnie i regularnie prowadzona działalność komunikacyjna jest kluczem do dobrego postrzegania, przekonuje autor. Dlatego medialna aktywność spółek nie może skończyć się z chwilą zamknięcia oferty. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł