piątek, 13 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościWizerunek emocjonalny

Wizerunek emocjonalny


Agata Radlak z agencji On Board PR opisuje na łamach miesięcznika Marketing w Praktyce strategię tworzenia nowego wizerunku Toyoty Corolli. Agencja Saatchi & Saatchi zdecydowała się na kampanię lovemarks, która narodziła się z „miłości do marki” i której „podstawę stanowi nawiązanie emocjonalnej więzi zarówno z obecnymi, jak i przyszłymi użytkownikami samochodu”. Należało stworzyć wizerunek samochodu niezawodnego, ale również pożądanego przez wszystkich, stylowego, z którego można być dumnym, a więc połączyć względy racjonalne z silnym oddziaływaniem o charakterze emocjonalnym. Ta strategia okazała się skuteczna, udało się wzmóc dumę z posiadanego samochodu i nabywcy chcieli się z nim związać na długie lata.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł