Wizerunek emocjonalny
dodano:
22.12.2004
komentarzy:
0
Agata Radlak z agencji On Board PR opisuje na łamach miesięcznika Marketing w Praktyce strategię tworzenia nowego wizerunku Toyoty Corolli. Agencja Saatchi & Saatchi zdecydowała się na kampanię lovemarks, która narodziła się z „miłości do marki” i której „podstawę stanowi nawiązanie emocjonalnej więzi zarówno z obecnymi, jak i przyszłymi użytkownikami samochodu”. Należało stworzyć wizerunek samochodu niezawodnego, ale również pożądanego przez wszystkich, stylowego, z którego można być dumnym, a więc połączyć względy racjonalne z silnym oddziaływaniem o charakterze emocjonalnym. Ta strategia okazała się skuteczna, udało się wzmóc dumę z posiadanego samochodu i nabywcy chcieli się z nim związać na długie lata.
Źródło:
Marketing w Praktyce, Z miłości do Corolli, 01.12.04, s. 20