Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Woodstock najpopularniejszy wśród tegorocznych festiwali muzycznych. w internecie najpopularniejszym festiwalem muzycznym tego lata był przystanek woodstock – wynika z raportu ircenter. na temat woodstocku w okresie od czerwca do sierpnia 2017 pojawiło się ponad 485 tys. wzmianek, co stanowi ponad 60 proc. treści opublikowanych w sieci na temat muzycznych festiwali. jak wynika z badania, popularność woodstocku wynika z intensywnej dyskusji politycznej dotyczącej tego wydarzenia. wśród marek najczęściej wymienianych w kontekście tego festiwalu pojawiały się stacje telewizyjne i tytuły prasowe – tvp, onet, tvn24, polsat czy republika. poza nimi często mówiło się o marce play, która była jednym ze sponsorów wydarzenia. wspominano także o lidlu, allegro czy lechu. drugą pozycję pod względem popularności w sieci zdobył open’er festiwal. na jego temat ukazało się 134 tys. wzmianek. to wydarzenie pojawiało się przede wszystkim na facebooku, instagramie i twitterze. z analizy ircenter wynika, że w przypadku open’era dużo mówi się na temat trendów i mody, co wykorzystują marki współpracujące z influencerami. w kontekście open’era pojawiały się takie marki jak epik, samsung, uber czy redbull. audioriver zajął z kolei trzecie miejsce pod względem popularności – na jego temat w internecie zamieszczono 29 tys. wzmianek. wiele treści na temat tego festiwalu to prywatne zdjęcia użytkowników instagrama i aktywności związane z konkursami na facebooku, w których można było wygrać karnety na wydarzenie. w przypadku tego festiwalu pojawiały się takie marki jak t-mobile czy burn – wynika z raportu.
W internecie najpopularniejszym festiwalem muzycznym tego lata był Przystanek Woodstock – wynika z raportu IRCenter.
Na temat Woodstocku w okresie od czerwca do sierpnia 2017 pojawiło się ponad 485 tys. wzmianek, co stanowi ponad 60 proc. treści opublikowanych w sieci na temat muzycznych festiwali. Jak wynika z badania, popularność Woodstocku wynika z intensywnej dyskusji politycznej dotyczącej tego wydarzenia. Wśród marek najczęściej wymienianych w kontekście tego festiwalu pojawiały się stacje telewizyjne i tytuły prasowe – TVP, Onet, TVN24, Polsat czy Republika. Poza nimi często mówiło się o marce Play, która była jednym ze sponsorów wydarzenia. Wspominano także o Lidlu, Allegro czy Lechu.
Drugą pozycję pod względem popularności w sieci zdobył Open’er Festiwal. Na jego temat ukazało się 134 tys. wzmianek. To wydarzenie pojawiało się przede wszystkim na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Z analizy IRCenter wynika, że w przypadku Open’era dużo mówi się na temat trendów i mody, co wykorzystują marki współpracujące z influencerami. W kontekście Open’era pojawiały się takie marki jak epik, Samsung, Uber czy Redbull.
Audioriver zajął z kolei trzecie miejsce pod względem popularności – na jego temat w internecie zamieszczono 29 tys. wzmianek. Wiele treści na temat tego festiwalu to prywatne zdjęcia użytkowników Instagrama i aktywności związane z konkursami na Facebooku, w których można było wygrać karnety na wydarzenie. W przypadku tego festiwalu pojawiały się takie marki jak T-Mobile czy Burn – wynika z raportu.