.

 

Wyborcza z szefową komunikacji i PR-u

dodano: 
14.05.2024
komentarzy: 
0

Z początkiem maja 2024 roku w spółce Wyborcza powstał obszar komunikacji i PR-u, którym pokieruje Dorota Kruk. W nowej roli będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym „Gazety Wyborczej”.

Utworzenie tego stanowiska jest związane z wydzieleniem spółki Wyborcza jako zorganizowanej części przedsiębiorstwa w ramach procesu tworzenia nowego zarządczego modelu operacyjnego firmy Agora i ma na celu lepsze zintegrowanie działań spółki Wyborcza w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej – przekazano w komunikacie. Szefowa komunikacji i PR będzie ściśle współpracować z działem komunikacji korporacyjnej Agory S.A., której Wyborcza jest spółką zależną.

Dorota Kruk jest związana z „Gazetą Wyborczą” od 2014 roku. Ostatnio pełniła funkcję Data Process Ownera w zespole rozwoju produktu i IT dziennika. Wcześniej była dyrektorką biznesu serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”, a także szefową serwisu Wysokieobcasy.pl, odpowiedzialną m.in. za jego nową odsłonę. Kierowała także redakcją serwisu Wyborcza.pl.

Poprzednio przez osiem lat pracowała w spółce Eurozet – była m.in. redaktorką wydania i wydawczynią w Radiu ZET, a także szefową newsroomu Radia Plus.

Karierę zawodową zaczęła jako dziennikarka lokalnych mediów w Lublinie. 

Spółka Wyborcza odpowiada za działalność „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Ekstra”, dwumiesięcznika „Książki. Magazyn do czytania”, serwisów internetowych Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl, Komunikaty.pl, agencji fotograficznej Wyborcza.pl, a także za organizację wydarzeń takich jak Człowiek Roku „Gazety Wyborczej” i festiwali m.in. Olsztyn Green Festival. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin