poniedziałek, 3 listopada, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaInstytut Monitorowania Mediów partnerem głównym Kongresu Wiedzy PRoto 2025!

Instytut Monitorowania Mediów partnerem głównym Kongresu Wiedzy PRoto 2025!

Z przyjemnością informujemy, że Instytut Monitorowania Mediów został głównym partnerem Kongresu Wiedzy PRoto, który odbędzie się 8 października 2025 roku w Warszawie.

To już druga edycja wydarzenia organizowanego przez redakcję PRoto.pl, które w tym roku odbędzie się pod hasłem: „Silna marka w cyfrowym świecie – ewolucja i trendy. Jak budować rozpoznawalność, która wspiera sprzedaż?”.

W ramach współpracy Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM, wystąpi z prelekcją zatytułowaną: „Miks medialny w praktyce – jak budować zasięg, rozpoznawalność i wpływ marki”, w której przedstawi praktyczne metody doboru kanałów komunikacji oraz sposoby kompleksowego pomiaru medialności marek i projektów. Uczestnicy dowiedzą się także, jak budować zrównoważoną obecność marki w mediach klasycznych, własnych i społecznościowych.

„Marki nie żyją w próżni – są stale oceniane przez konsumentów, media i algorytmy. Kto nie jest widoczny w mediach, ten przestaje istnieć w świadomości klientów” – mówi Sebastian Bykowski, wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów.

„Sposób, miejsce i kontekst, w jakim mówi się o firmie lub marce, bezpośrednio wpływa na to, czy klienci jej ufają i czy decydują się na zakup. Zgodnie z wynikami Edelman Trust Barometer 2024, aż 68 proc. konsumentów deklaruje, że zaufanie do marki ma kluczowe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o zakupie, a ponad 60 proc. oczekuje, że firmy będą komunikować się jasno i odpowiedzialnie, szczególnie w trudnych sytuacjach. To pokazuje, że obecność marki w mediach – nie tylko płatna, ale także redakcyjna czy ekspercka – ma realną wartość biznesową. Zaufanie budowane przez spójne i wiarygodne przekazy medialne przekłada się na sprzedaż, lojalność i długofalową reputację”.

Kongres Wiedzy PRoto to przestrzeń wymiany doświadczeń i wiedzy ekspertów z zakresu komunikacji marketingowej, PR, digitalu i strategii marek. Na scenie wystąpią między innymi: Paweł Tkaczyk, Łukasz Kosuniak, Monika Czaplicka, Marek Myślicki, Maciej Ślusarek oraz Marcel Kiełtyka. Wydarzenie zgromadzi ponad 300 przedstawicieli branży – w tym marketerów, rzeczników prasowych, doradców komunikacyjnych oraz menedżerów sprzedaży.

Partnerami Kongresu są: Instytut Monitorowania Mediów, CONREGO, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations, IAB Polska.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 10 pkt recertyfikacyjnych za udział, natomiast prelegenci 30 pkt. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych.

Więcej informacji o programie i rejestracji znajduje się na stronie.

UWAGA! Tylko do końca lipca dostępne są bilety na wydarzenie z 20% zniżkąkup bilet już dzisiaj w najlepszej cenie!

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj