Agencja DSK, która wchodzi w skład konsorcjum tworzonego wraz z Value Media wygrała przetarg ogłoszony przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego na zorganizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej mięsa wołowego o jakości gwarantowanej przez system QMP.
Cena wybranej oferty to ponad 4 mln euro, a wraz z odpowiadającą kwotą podatku od towarów i usług wynosi ponad 5 mln euro. PZPBM wybór agencji uzasadnia największą liczbą uzyskanych punktów w wyniku oceny opartej na podanych w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia.
Do zadań agencji należeć będzie między innymi opracowanie koncepcji, harmonogramu, kosztorysu kampanii, przygotowanie kreacji na jej potrzeby i planu pomiaru efektywności działań.
Jak pisaliśmy wcześniej, kampania ma potrwać trzy lata i dotyczyć krajowego systemu jakości mięsa wołowego. Umowa zostanie podpisana najwcześniej za 9 miesięcy, po akceptacji rządu polskiego i Komisji Europejskiej.
Jak mówi Proto, prezes PZPBM Jacek Wierzbicki Polacy spożywają dużo mięsa, jednak niewiele wołowiny. „Polska, jest jednym z krajów, gdzie spożywa się najmniej wołowiny w Europie. Naszym zdaniem wynika to z braku systemów kontroli jakości. My taki system stworzyliśmy i to właśnie chcemy komunikować” – zakończył prezes. (mk/bs)(mk/bs)
Czytaj więcej