Wyższe przychody i duże zainteresowanie użytkowników. Snapchat dzieli się wynikami za III kwartał 2020

dodano: 
21.10.2020
komentarzy: 
0

W październiku 2020 roku Snapchat opublikował wyniki za trzeci kwartał 2020 roku. Okazuje się, że firma Snap.Inc odnotowała w tym okresie wzrost aktywnych użytkowników, zwiększyły się także jej przychody – co jest kontynuacją wyników osiąganych przez cały 2020 rok.

Czytaj także: W czasie pandemii wzrosło zainteresowanie Snapchatem. Serwis podsumował I kwartał 2020

Wzrosła liczba aktywnych użytkowników Snapchata. Platforma prezentuje wyniki za II kwartał 2020

W czasie od lipca do września 2020 roku przychód serwisu społecznościowego wyniósł 679 mln dol. Jest to 52-procentowy wzrost względem tego samego okresu w roku poprzednim. W porównaniu do 2019 roku wzrósł także średni przychód (o 28 proc.) na jednego użytkownika – obecnie jest 2,73 dol. W Europie wygenerowano przychód w wysokości 102 mln zł.

Źródło: investor.snap.com

Trzeci kwartał 2020 roku to dla Snapchata także kolejny wzrost dziennej liczby aktywnych użytkowników – wyniosła ona 249 mln. Jest to wzrost o 18 proc. względem tego samego okresu w roku poprzednim (210 mln) oraz poprzedniego kwartału (238 mln). Serwis społecznościowy wskazuje, że liczba ta zwiększyła się w przypadku osób korzystających z aplikacji na urządzeniach mobilnych z systemami Android i iOS. Dodatkowo dowiadujemy się, że w trzecim kwartale w Europie ze Snapchata codziennie korzystało 72 mln użytkowników.

Źródło: investor.snap.com

Portal podał również dane dotyczące średniego przychodu na jednego użytkownika – w trzecim kwartale 2020 roku liczba ta wyniosła 2,73 dol. Po raz kolejny jest to wzrost (o 28 proc.) względem tego samego okresu w roku 2019 – wtedy było to 2,12 dol. W Europie wartość ta wyniosła 1,43 dol. – także w tym przypadku jest to wzrost (o 36 proc.) w porównaniu do trzeciego kwartału 2019 roku.

Źródło: investor.snap.com

Snapchat podał także informacje o działaniach użytkowników. Czytamy, że średnia liczba dziennie tworzonych snapów wzrosła o 25 proc. względem trzeciego kwartału w roku poprzednim. W porównaniu do tego samego okresu w 2019 roku o ponad 50 proc. wzrósł także całkowity dzienny czas oglądania programów w zakładce Discover.

Snapchat zaznacza, że w związku z niepewnością i szybko zmieniającymi się warunkami makroekonomicznymi wywołanymi pandemią koronawirusa, nie poda swoich przewidywań dotyczących wyników w czwartym kwartale 2020 roku. Z pełnym wynikami serwisu za trzeci kwartał 2020 roku można zapoznać się na stronie. (ak)

Źródło:

investor.snap.com, Snap Inc. Announces Third Quarter 2020 Financial Results, 20.10.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin