Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Yes to Wind Power. Przewodnikiem po kampanii Energetyczny Hipster. „masz już brodę i kupujesz warzywa w lokalnym sklepie? pora na wyższy poziom świadomości – powiedz tak dla wiatru!” – zwraca się do odbiorców bohater akcji. kampania ma na celu edukowanie i informowanie społeczeństwa o pozytywnym wpływie energii wiatrowej na codzienne życie. działania będą prowadzone głównie w internecie i mediach społecznościowych. polska jest pierwszym krajem, w którym startuje międzynarodowa kampania społeczna „yes to wind power”. jej rozpoczęcie zaplanowane jest na marzec b.r. działania mają objąć również francję, włochy czy rumunię. [[{„fid”:”16852″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{„class”:”media-element file-default”}}]]. kampania zakłada przede wszystkim działanie interaktywnej platformy yes to wind power, a także jej polskiej wersji: takdlawiatru.pl, z których internauci dowiedzą się, jakie korzyści płyną z wykorzystania energii wiatrowej. ponadto, kandydaci na „energetycznych hipsterów” razem z innymi uzytkownikami platformy będą mogli dzielić się swoimi przemyśleniami za pomocą wpisów bądź wideo. koordynatorem przedsięwzięcia jest polskie stowarzyszenie energii wiatrowej. za obsługę kampanii w polsce odpowiada również q&a communications. rok temu w hiszpanii miała miejsce premiera inicjatywy, która dotarła do ponad 2 milionów osób. polska w 2015 roku zajęła drugie miejsce, zaraz po niemczech, pod względem przyrostu mocy w energetyce wiatrowej – wynika z danych europejskiego stowarzyszenia energetyki wiatrowej. koszt energii elektrycznej z turbin wiatrowych będzie malał – w przeciwieństwie do tradycyjnych źródeł energii. dzięki udziałowi energetyki wiatrowej w wytwarzaniu energii, polska w przyszłości może stać się bardziej niezależna energetycznie, w szczególności od importu paliw kopalnych.(ak).
„Masz już brodę i kupujesz warzywa w lokalnym sklepie? Pora na wyższy poziom świadomości – powiedz TAK dla wiatru!” – zwraca się do odbiorców bohater akcji.
Kampania ma na celu edukowanie i informowanie społeczeństwa o pozytywnym wpływie energii wiatrowej na codzienne życie. Działania będą prowadzone głównie w internecie i mediach społecznościowych.

Polska jest pierwszym krajem, w którym startuje międzynarodowa kampania społeczna „Yes to Wind Power”. Jej rozpoczęcie zaplanowane jest na marzec b.r. Działania mają objąć również Francję, Włochy czy Rumunię.
[[{„fid”:”16852″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{„class”:”media-element file-default”}}]]
Kampania zakłada przede wszystkim działanie interaktywnej platformy Yes to Wind Power, a także jej polskiej wersji: takdlawiatru.pl, z których internauci dowiedzą się, jakie korzyści płyną z wykorzystania energii wiatrowej. Ponadto, kandydaci na „energetycznych hipsterów” razem z innymi uzytkownikami platformy będą mogli dzielić się swoimi przemyśleniami za pomocą wpisów bądź wideo.
Koordynatorem przedsięwzięcia jest Polskie Stowarzyszenie Energii Wiatrowej. Za obsługę kampanii w Polsce odpowiada również Q&A Communications.
Rok temu w Hiszpanii miała miejsce premiera inicjatywy, która dotarła do ponad 2 milionów osób.

Polska w 2015 roku zajęła drugie miejsce, zaraz po Niemczech, pod względem przyrostu mocy w energetyce wiatrowej – wynika z danych Europejskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej.
Koszt energii elektrycznej z turbin wiatrowych będzie malał – w przeciwieństwie do tradycyjnych źródeł energii. Dzięki udziałowi energetyki wiatrowej w wytwarzaniu energii, Polska w przyszłości może stać się bardziej niezależna energetycznie, w szczególności od importu paliw kopalnych.(ak)