.

mBank walczy o pokolenie Z

dodano: 
03.08.2016
komentarzy: 
0

Bank wprowadza nowe produkty finansowe kierowane do tzw. pokolenia Z, czyli osób w wieku 13-24 lata.

„Wiemy, że aby dalej skutecznie walczyć o tę grupę klientów, musimy ich lepiej rozumieć. Potrzeby młodych są inne niż klientów dojrzałych. Odmienne są też ich zainteresowania i sposób komunikacji. Dlatego robimy krok do przodu i przedstawiamy stworzoną od nowa ofertę, a także nowatorską komunikację ze świeżą wersją naszego logo” – wyjaśnia Cezary Kocik, wiceprezes mBanku ds. bankowości detalicznej.

Oferta ma wykorzystywać specjalną komunikację wizualną (m.in. pojawi się nowe logo w neonowej kolorystyce) oraz wprowadzić nowy styl komunikacji, dostosowany do języka młodych osób.


fot. mat. pras.

Pojawi się też kampania reklamowa wykorzystująca m.in. serwis YouTube i telewizję. Akcję dodatkowo wesprą popularni vlogerzy, którzy – według mBanku – są dla młodych liderami opinii. Będą to m.in. Jelenie Jaja, Sadam, Ravgor i Siostry Bukowskie. Bank sponsoruje też murale w czterech miastach, które wykona polski grafficiarz WIUR. Ponadto, na Helu będzie można przejechać się maserati w neonowych kolorach kampanii mBanku.


fot. mat. pras.

Kampanię przygotowała agencja Grey Group. Media zaplanował dom mediowy Mindshare, a spoty wyreżyserował Jakub Łubniewski.

(mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin