.

 

Z okazji Dnia Matki ruszyła kampania „Proud To Be a Working Mum”

dodano: 
26.05.2023
komentarzy: 
0

26 maja 2023 roku wystartowała kampania edukacyjna „Proud To Be a Working Mum” z inicjatywy Femmeritum, firmy oferującej budowanie programów work-life balance, które wspierają pełne wykorzystanie potencjału pracujących rodziców. 

Jak opisują same organizatorki, celem akcji jest zjednoczenie w Dniu Matki kobiet pracujących zawodowo oraz budowanie społecznego poparcia dla nich i ich poczucia dumy z tego, co robią.

Jak wynika z badań, kobiety w Polsce pracują rzadziej niż ich europejskie rówieśniczki. 23 proc. kobiet w wieku produkcyjnym nie pracuje. W polityce i biznesie kobiety stanowią mniejszość. Z badania „Bariery do Kariery” wynika z kolei, że 40 proc. kobiet myśli o swoich osiągnięciach, że to nic takiego, a 48 proc. z trudem przychodzi staranie się o podwyżkę.

Femmeritum zachęca, by w ramach akcji pracujące mamy opublikowały 26 maja w mediach społecznościowych wpis oznaczony hashtagiem #ProudToBeAWorkingMum i opisały swoje historie, które będą odpowiadały na pytanie „Jestem mamą aktywną zawodowo i jestem z siebie dumna. Dlaczego?”.

Częścią kampanii są również bezpłatne webinary dla mam powracających do pracy. Odbędą się one 5, 12 i 13 czerwca 2023 roku. 

„Akcja #ProudToBeaWorkingMum ma uzmysłowić kobietom, jak ważne są dla świata, jaki mają potencjał i jak ważne jest, aby ten potencjał wykorzystywały. Macierzyństwo jest ważne dla wielu kobiet, ale nie jest wyłącznym determinantem wykorzystania ich potencjału. Mamy znacznie więcej do zaoferowania światu” – mówi Paulina Janiak, współwłaścicielka Femmeritum. (zd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin