Zalando rozpoczęło kampanię na sezon jesień/zima 2025 pod hasłem „W co mam się ubrać?”. Bohaterkami akcji, która ma zachęcać do „odważnego eksplorowania własnego stylu” są Uma Thurman i PinkPantheress.
Jak wyjaśnia Zalando, kampania ma być opowieścią o tym, skąd czerpiemy inspiracje i podkreślać, „że kreatywność może mieć wiele twarzy i przychodzić z najbardziej nieoczekiwanych miejsc”. Zalando zachęca, by porzucić sztywne ramy trendów i potraktować ubrania jak przestrzeń wolności, ekspresji i autentyczności. W rolach głównych występują nagrodzona Złotym Globem aktorka Uma Thurman oraz wielokrotnie nagradzana artystka i producentka PinkPantheress.
Tłem kampanii są barwne targowiska, czyli miejsca tętniące życiem i różnorodnością. „Motyw sobowtórów wprowadza element zaskoczenia i zabawy: Uma Thurman, przechadzając się wśród stoisk, spotyka swoje alter ego, pokazując, że modowe inspiracje mogą przyjść z każdej strony i od każdej osoby. Z charakterystyczną lekkością i wyczuciem stylu, PinkPantheress podkreśla to, co w kampanii najważniejsze – niezależność w wyrażaniu siebie, eksperymentowanie i autentyczność” – opisuje kampanię firma.

Za kreację kampanii odpowiada uznany stylista Pau Avia, autorem zdjęć jest Lukas Wassmann, a reżyserią filmu zajął się duet Bradley & Pablo.
Kampania promuje także nową funkcję – Tablice, która jest już dostępna na wszystkich rynkach Zalando. Rozwiązanie powstało, by wspierać twórczą swobodę użytkowników – umożliwiają bowiem zbieranie inspiracji, odkrywanie nowych projektów i porządkować pomysły zgodnie z własnym indywidualnym stylem.
Co więcej, Zalando zostało jedynym partnerem modowym oraz fundatorem nagrody głównej 14. edycji programu „Top Model Polska”. Tym sposobem chce „inspirować Polaków do odważnego wyrażania siebie przez modę”.
W ramach współpracy uczestnicy programu będą mieli dostęp do garderoby Zalando i stref stylizacji, a wszystkie propozycje połączeń ubrań zaprezentowane w programie zostaną udostępnione na Zalando w formie kolekcji, co ma umożliwić łatwe przeniesienie modowych inspiracji z ekranu do rzeczywistości. Jako partner programu platforma rozpoczyna też nową kampanię w social mediach, której punktem wyjścia jest pytanie: „W co mam się ubrać?”. W roli przewodników po trendach wystąpią w niej Kasia Sokołowska i Dominik Więcek, a także inni twórcy internetowi oraz influencerzy związani z Top Model. (mb)


