piątek, 21 marca, 2025

Zdrowy Rowland


Agencja Rowland Communications przygotowuje dla swojego nowego klienta, firmy Mead Johnson Nutritionals, kampanię edukacyjno – informacyjną na rzecz prawidłowego żywienia dzieci i niemowląt. Działania PR rozpoczęto konferencją prasową dla dziennikarzy, podczas której przedstawiono najnowszy produkt firmy Mead Johnson Nutritionals – mleko modyfikowane dla niemowląt i dzieci zdrowych Enfamil Premium wzbogacone w Lipil* – kompozycję wyselekcjonowanych kwasów tłuszczowych DHA i ARA. Badania naukowe dowiodły, że mleko wzbogacone w Lipil* wspomaga rozwój mózgu i ostrość widzenia u dzieci. Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które niedawno zostały mamami oraz tych, które planują macierzyństwo w najbliższym czasie. Działania public relations zostaną wsparte kampanią reklamową prowadzoną w tych mediach, które skierowane są przede wszystkim do młodych rodziców.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj