ZFPR z nowym zarządem. Prezesem Sebastian Stępak

dodano: 
23.04.2021
komentarzy: 
0

Związek Firm Public Relations przedstawił nowy zarząd. Prezesem będzie Sebastian Stępak. Poprzedni zarząd złożył rezygnację na początku kwietnia tego roku, w połowie swojej kadencji.

22 kwietnia 2021 roku Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy zarząd organizacji. W wyniku głosowania na czele Związku znaleźli się: Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland, Małgorzata Bogusz, Managing Partner, Public Affairs Director w Vision Group, Katarzyna Życińska, prezes 38 Content Communication, Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, którzy objęli funkcje wiceprezesów, oraz Sebastian Stępak, CEO MSL, w roli prezesa. Małgorzata Bogusz dodatkowo będzie pełnić funkcję skarbnika ZFPR.

Kadencja tego zarządu będzie trwała do 2022 roku. Zgodnie ze statutem ZFPR do wśród kompetencji zarządu jest m.in. planowanie i kierowanie bieżącą pracą związku, reprezentowanie związku na zewnątrz, zarządzanie majątkiem i funduszami oraz podejmowanie uchwał dotyczących członkostwa w ZFPR.

Nowy zarząd skupi się przede wszystkim na inicjatywach mających wspomóc biznesowo wszystkich zrzeszonych w organizacji, silnej promocji profesjonalnych standardów w branży PR, działaniach mających na celu nawiązanie dialogu z administracją publiczną i sferą rządową oraz kluczowych projektach, takich jak konkurs Złote Spinacze.

Sebastian Stępak z branżą PR związany jest od blisko 20 lat. Karierę zawodową w zaczął agencji Ciszewski PR, pracował również w Sigmie i Graylingu. W 2011 roku wrócił do pierwszej agencji, MSL – przejętej przez Grupę Publicis – gdzie pracuje nieprzerwanie od dziesięciu lat. Był jurorem w konkursach takich jak Cannes Lions, SABRE, Young Creatives, Złote Spinacze, CLIO Awards, KTR. Pełnił również funkcję wiceprezesa ZFPR w latach 2015-2017 i 2017-2019.

Klara Banaszewska od 2016 roku kieruje agencją Grayling Poland, z którą związana jest od 15 lat. Od 2019 roku jest członkinią europejskiego zarządu Grayling, Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii komunikacji w obszarach: public affairs, komunikacji korporacyjnej oraz zarządzania zmianą. Jest członkinią Rady Programowej Leadership Academy for Poland, członkinią rady fundacji Social Impact Alliance for CEE i jurorką w konkursie Złote Spinacze.

Małgorzata Bogusz to współzałożycielka i partner zarządzająca Vision Group, a także ekspertka w dziedzinie public affairs i lobbyingu. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z sektora farmaceutycznego i finansowego, jak również w doradztwie dla sektora publicznego. Koordynowała i realizowała krajowe oraz międzynarodowe kampanie public relations i public affairs, które otrzymały liczne nominacje i prestiżowe nagrody. Jest również koordynatorem projektów i współautorem publikacji naukowych z zakresu polityki senioralnej, innowacji i biotechnologii.

Katarzyna Życińska jest twórczynią 38 Content Communication i 38GROUP. Ma ponad 20 lat doświadczenia w branży mediowej i marketingowej, które zdobywała m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii PR i contentmarketingowych w obszarach PR-u produktowego, komunikacji korporacyjnej i komunikacji społecznej.

Dirk Aarts, partner zarządzający 24/7Communication, wykształcenie zdobywał w Heerlen Hogeschool w Holandii oraz na Uniwersytecie Erazma, Rotterdam School of Management. Do 2003 roku był marketingowcem sieci restauracji PepsiCo i koncernu piwowarskiego Palm Breweries, po czterech latach dołączył do 24/7PR. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin