Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zmiany na Snapchacie. Dla marketerów. dotychczas snapchat nie udostępniał marketerom statystyk. firma postanowiła to zmienić – informuje prdaily.com. jak czytamy, nowe rozwiązanie ma zapewnić automatyczne tworzenie statystyk dla wszystkich znikajacych zdjęć i wideo publikowanych na kanale marki. dzięki nowej funkcji dowiemy się m.in. ile razy treść została otwarta, obejrzana, a także ile wynosi średnia liczba screenów – czytamy. co więcej, snapchat proponuje narzędzie śledzące dla całych kampanii oraz takie, które znajduje wpływowych internautów. mowa o talentscout – podaje źródło. na koniec czytamy, że wcześniej sprzedaż reklam w sekcji discover była niespójna wśród wydawców, a przychody trudne do przewidzenia. snapchat, by to zmienić, daje wydawcom licencję na treści. marketerzy zaś, poza współpracą z wydawcami takimi jak espn, mashable, cosmopolitan, vice czy national geographic, mogą działać bezpośrednio ze snapchatem. (ak).
Dotychczas Snapchat nie udostępniał marketerom statystyk. Firma postanowiła to zmienić – informuje prdaily.com.
Jak czytamy, nowe rozwiązanie ma zapewnić automatyczne tworzenie statystyk dla wszystkich znikajacych zdjęć i wideo publikowanych na kanale marki. Dzięki nowej funkcji dowiemy się m.in. ile razy treść została otwarta, obejrzana, a także ile wynosi średnia liczba screenów – czytamy.
Co więcej, Snapchat proponuje narzędzie śledzące dla całych kampanii oraz takie, które znajduje wpływowych internautów. Mowa o TalentScout – podaje źródło.
Na koniec czytamy, że wcześniej sprzedaż reklam w sekcji Discover była niespójna wśród wydawców, a przychody trudne do przewidzenia. Snapchat, by to zmienić, daje wydawcom licencję na treści. Marketerzy zaś, poza współpracą z wydawcami takimi jak ESPN, Mashable, Cosmopolitan, Vice czy National Geographic, mogą działać bezpośrednio ze Snapchatem. (ak)