piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryZmiany w Audi. Michał Zygmanowski na czele marketingu

Zmiany w Audi. Michał Zygmanowski na czele marketingu

Z początkiem października 2025 roku Audi wprowadziło zmiany w strukturze polskiego oddziału firmy. Do zespołu dołączył Michał Zygmanowski, który objął stanowisko dyrektora marketingu. Zastąpił w tej roli związanego z marką od 2010 roku Przemysława Swarza, który został z kolei dyrektorem sprzedaży.

Michał Zygmanowski odpowiada za szeroko pojęte działania marketingowe marki.

Ma ponad 16 lat doświadczenia w branży w obszarach FMCG, HoReCa oraz automative. Do firmy Volkswagen Group Polska, do której należy Audi, dołączył w 2017 roku. Początkowo pracował w zespole SEAT i CUPRA, a od 2021 roku zarządzał obszarem produktu, komunikacji i customer journey w marce Volkswagen. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w koncernach Beiersdorf oraz Unilever w Polsce i Holandii, gdzie zarządzał regionalnymi i globalnymi projektami.

Michał Zygmanowski

Przemysław Schwarz, który stanął teraz na czele sprzedaży, w Audi pracuje od 15 lat. W ostatnich latach odpowiadał za strategię i działania marketingowe marki w Polsce. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej.

Przemysław Schwarz

(ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj