Agencja Better. gaming agency, specjalizująca się w obsłudze przedsiębiorstw z branży gamingowej, rozszerza zakres działalności i zmienia wizerunek.
Jak poinformowała w sierpniu 2025 roku firma, nowa struktura agencji będzie oparta o trzy filary: gaming agency, geek marketing i publishing. W ten sposób przedsiębiorstwo rozszerza swoją specjalizację o miłośników popkultury, klientów związanych z grami i ich fandomem oraz autorskie wydawnictwo gier. Dotychczas Better. gaming agency działało w obszarze marketingu i PR-u dla branży gamingowej.
„Geek Marketing traktujemy poważnie – to nie chwilowa moda, tylko odpowiedź na potrzeby rynku. To trochę sytuacja, jak z serialem Stranger Things, gdy geekowa kultura, pełna odniesień, wyszła z piwnicy i rozsiadła się w mainstreamie. Stało się to między innymi za sprawą graczy, których w Polsce jest nawet około 18 milionów. W naszych oczach to niezaadresowany rynek, pełen konsumentów, którzy oczekują czegoś znacznie więcej niż gamingowego dopisku na opakowaniu” – zauważyła Karolina Bąkowska, Head of Marketing w Better. gaming agency.
Zmiany objęły także wprowadzenie nowej komunikacji wizualnej, za którą odpowiedzialna jest agencja Green Parrot. W jej centrum znajduje się nowe logo, brand-hero oraz odświeżona strona internetowa bettergaming.pro. (ko)




