Zmiany w dziale komunikacji Ekstraklasy

dodano: 
13.02.2017
komentarzy: 
0

Do zespołu dołączył Bartosz Orzechowski, który objął stanowisko managera ds. komunikacji. Do jego zadań należeć będzie dbanie o relacje z mediami sportowymi. Zastąpił na tym stanowisku Maksymiliana Michalczaka, który zrezygnował z przyczyn osobistych.

Orzechowski uprzednio pracował w agencji Tailor Made PR, w której przez dwa lata odpowiadał za komunikację globalnej marki adidas Football. Zajmował się media relations oraz koordynowaniem współpracy z piłkarskimi vlogerami. Wcześniej przez pięć lat był dziennikarzem portalu Sport.pl (Agora). Pełnił tam m.in. funkcję wydawcy online i dbał o realizację projektów sprzedażowych i patronatów.

Nową osobą w zespole Ekstraklasy jest również Maciej Serafin, który będzie wspierał projekty online i w mediach społecznościowych (w tym kanały anglojęzyczne). Uprzednio jako Project Manager zarządzał logistyką, marketingiem i reklamą internetową. Przygotowywał także strategie internetowe dla organizacji non-profit. Pracował też jako dziennikarz telewizji Orange Sport. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin