Zmiany w dziale marketingu w Suzuki Motor Polska
Wraz z początkiem stycznia 2018 roku w Suzuki Motor Polska nastąpiła zamiana osób na stanowiskach menedżerskich w dziale marketingu. Luiza Jakubowska, która dotychczas była PR-owcem marki, została kierownikiem ds. komunikacji, a Dorota Drelich, która przez dziewięć lat pełniła w firmie funkcję szefa działu komunikacji, objęła stanowisko kierownika ds. PR.
Na nowym stanowisku Luiza Jakubowska odpowiedzialna jest za współtworzenie strategii marketingowej na rynku polskim i egzekucję budżetu reklamowego dla wszystkich grup produktowych marki Suzuki. Odpowiada także za opracowanie i dostarczanie materiałów komunikacyjnych i reklamowych dilerom firmy i nadzór nad prowadzonymi przez nich lokalnymi działaniami marketingowymi.
Luiza Jakubowska
Jakubowska wcześniej przez 10 lat związana była z agencją Star PR, gdzie pełniła funkcję Account Executive'a. Z firmą Suzuki Motor Polska współpracuje od 2012 roku, gdzie zaczynała jako specjalista ds. PR. W 2017 roku awansowała na PR-owca marki.
Dorota Drelich na nowym stanowisku odpowiada za PR korporacyjny i produktowy. Do jej obowiązków należą też m.in.: współpraca z mediami, realizacja projektów sponsoringowych, obsługa mediowa targów, eventów i konferencji oraz realizacja projektów w mediach społecznościowych.
Dorota Drelich
Drelich przez ostatnie dziewięć lat obejmowała stanowisko kierownika ds. komunikacji w Suzuki Motor Polska. Wcześniej pracowała jako Network Business Coordinator i Account Executive w agencjach Grey Worldwide, Saatchi & Saatchi i Martis. Jest absolwentką studiów podyplomowych na kierunku marketing internetowy w Akademii Leona Koźmińskiego.
Suzuki Motor Poland korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)