Z początkiem lutego 2022 roku Suzuki Motor Poland powierzyło Communication Unlimited kolejne zadania. Agencja zajmuje się opracowywaniem treści na profil Suzuki Sport Promotion oraz jego promocją.
Profil Suzuki Sport Promotion ma za zadanie wzmocnić przekaz związany z działaniami marki na rzecz rozwoju polskiego sportu. Japoński brand współpracuje m.in. z Polskim Związkiem Bokserskim, Związkiem Piłki Ręcznej, PGNiG Superligą (mężczyźni oraz kobiety), Polskim Związkiem Koszykówki, Energa Basket Ligą (mężczyźni oraz kobiety), a także jest sponsorem tytularnym rozgrywek z serii 1 Liga Mężczyzn w koszykówce i patronuje klubowi piłkarskiemu Korona Kielce. Instagramowy profil ma przybliżyć działalność klubów sportowych, które marka objęła swoim patronatem i być źródłem informacji o wydarzeniach sportowych.
W projekt zaangażowani będą także ambasadorzy marki: Rafał Jemielita i Jarosław Maznas, tworzący obecnie PR Team Suzuki Motor Poland.
Communication Unlimited pracuje dla Suzuki Motor Poland od 2013 roku. Agencja realizuje kampanie w internecie, prasie, telewizji i radiu, a także prowadzi działania outdoorowe. Do jej zadań należy też prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. CU odpowiada także za obsługę sieci dealerskiej Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja zajmuje się też wdrożeniem nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland. (mb)