Zmiany w Grupie PZU. Damian Ziąber odchodzi, Piotr Bugajski dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej

dodano: 
20.02.2020
komentarzy: 
0

Piotr Bugajski (na zdjęciu głównym) objął w lutym 2020 roku stanowisko dyrektora biura komunikacji korporacyjnej w Grupie PZU. Przejmie zadania Damiana Ziąbera, który zdecydował się odejść z firmy, ale pozostaje w branży PR i komunikacji – chce skupić się na rozwijaniu własnej działalności. Jak mówi, zamierza nieco odpocząć po „intensywnym roku”, jednak jest już w trakcie rozmów z klientami.

Damian Ziąber pełnił funkcję dyrektora biura komunikacji korporacyjnej i rzecznika prasowego PZU od kwietnia 2019 roku. Przed dołączeniem do firmy ubezpieczeniowej przez pięć lat był rzecznikiem prasowym i PR Managerem Prudential w Polsce. W swojej karierze pracował też dla takich marek jak Philip Morris, Ambra czy Link4 i Sygma Bank (obecnie BNP Paribas Bank Polska). Ma doświadczenie we wszystkich obszarach komunikacji, w tym wewnętrznej i zewnętrznej, a także corporate affairs i relacjach inwestorskich. Równolegle z pracą dla Prudential świadczył swoje usługi doradcze dla takich firm jak Betacom, British American Tobacco, Promedica24 czy Hotel Bayjonn. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, studiował również w Europejskim Instytucie Uniwersyteckim we Florencji oraz w Uniwersytecie Quadriga w Berlinie. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Damian Ziąber

Piotr Bugajski jest związany z Grupą PZU od prawie czterech lat. Ostatnio, od sierpnia 2019 roku pełnił funkcję dyrektora ds. relacji z mediami. Był odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych w zakresie promocji działań i produktów. Współtworzył projekty komunikacyjne związane m.in. z udziałem PZU w Forum Ekonomicznym w Krynicy, Kongresie 590 w Jasionce i Światowym Forum Ekonomicznym w Davos, a także akcje i kampanie społeczne organizowane w ramach programu #10latdłużej. Początkowo pracował w PZU przy strategicznych projektach komunikacyjnych związanych m.in. z transakcją zakupu Pekao. Później, na początku 2019 roku, objął stanowisko dyrektora ds. promocji produktów emerytalnych. Zajmował się organizacją kampanii informacyjnej i marketingowej Pracowniczych Planów Kapitałowych. Bugajski ma doświadczenie we współpracy z biznesem oraz instytucjami z sektora publicznego. Pracował także jako dziennikarz – w Polskim Radiu i Polskiej Agencji Prasowej. Był ponadto twórcą i redaktorem naczelnym portalu Dziennik.pl, a także pierwszym zastępcą redaktora naczelnego Faktu. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin