W listopadzie 2025 roku Endorfina events poinformowała o zmianach w strukturze agencji. Rozbudowano dział kreacji, tworząc dwa wyspecjalizowane obszary: korporacyjny i lifestyle’owy. Pierwszym z nich, w roli Head of Creative Brand Experience, pokieruje Michał Korejba, który dołączył do Endorfiny. Stanowisko Head of Creative Lifestyle Brand Experience objęła natomiast Natalia Kapuza, dotychczasowa Head of Creative Marketing. Rozwojem całego działu kreacji niezmiennie od 2021 roku kieruje dyrektor kreatywna Agnieszka Widera.
Michał Korejba zajmie się prowadzeniem projektów w pionise B2B/executive, do których zaliczają się m.in. kongresy, townhalle, roadshow czy partner events.
Korejba specjalizuje się w działaniach z obszaru event brand experience. Przez dziesięć lat był związany z Allegro Brand Experience Agency, gdzie kierował zespołem kreacji eventowej. Na przestrzeni lat współpracował z takimi markami jak Empik, Coca-Cola, Adidas, ING, Mastercard czy TikTok, tworząc rozwiązania dopasowane do specyfiki różnych branż.

Natalia Kapuza skupi się na rozbudowywaniu kompetencji zespołu w obszarze lifestyle.
Z Endorfina events jest związana od 2023 roku. Ma 12 lat doświadczenia w branży, w tym ponad dziesięć lat w realizacji całościowych kampanii dla marek luksusowych m.in. z portfolio grupy L’Oréal i lifestyle’owych, takich jak Maybelline New York Music Stories. Specjalizuje się w marketingu eksperymentalnym i storytellingu, tworząc koncepty, które budują zaangażowanie, wizerunek marki i realny wpływ kulturowy. Pracowała w różnych agencjach kreatywnych realizujących kampanie 360, influencerskie i społeczne, a także projekty eventowe.
W przeszłości była związana m.in. z Imagine Nation, gdzie obejmowała stanowisko Head of Creative Team, oraz ze Stor9, gdzie pełniła funkcję Senior Creative Managerki.

(ao)


