Zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory

dodano: 
13.04.2021
komentarzy: 
1

Agora wprowadziła zmiany w dziale komunikacji korporacyjnej. W ostatnim czasie Agata Staniszewska zyskała nową funkcję, Anna Fidos rozszerzyła zakres swoich kompetencji, pracę w zespole zaczęła Bożena Josypenko, a po przerwie powróciła Paulina Rydzek. Dyrektorka komunikacji Agory, Nina Graboś, od listopada 2020 roku łączy zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefowej biura zarządu Agory.

Nina Graboś dyrektorką ds. komunikacji korporacyjnej Agory jest od 2014 roku. Nadzoruje obszar relacji inwestorskich i PR oraz biura prasowego spółki, a jednocześnie – od listopada 2020 roku – kieruje biurem zarządu Agory. W Agorze pracuje od 2005 roku, w lutym 2009 roku objęła stanowisko szefowej działu relacji inwestorskich. Wcześniej była sekretarzem spółki w dziale prawnym, a także zastępcą dyrektora pionu Projekty specjalne, gdzie odpowiadała za sprzedaż i dystrybucję wydawnictw Agory. Przedtem pracowała w dziale prawnym TU Allianz Życie Polska oraz w ABN AMRO Corporate Finance Polska.

Agata Staniszewska od kwietnia 2021 roku poza zadaniami rzeczniczki prasowej pełni także funkcję zastępcy dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej. Będzie wspierać Ninę Graboś głównie w obszarze public relations: w zarządzaniu działaniami PR i w realizacji strategicznych projektów. Nadal będzie także prowadzić projekty z zakresu PR-u korporacyjnego i finansowego, relacji z mediami i kreowania wizerunku publicznego Agory. Zajmie się też m.in. wsparciem PR dla projektów cyfryzacyjnych Grupy Agora i działań Grupy Radiowej Agory, a także doradztwem PR dla podmiotów w grupie kapitałowej Agory. Z Agorą Staniszewska jest związana od ponad 14 lat, a funkcję rzeczniczki prasowej pełni od 2015 roku. Wcześniej odpowiadała za działania PR i CSR w Instytucie Monitorowania Mediów oraz w agencji Pegasus PR.

Od lutego 2021 roku Anna Fidos jako specjalistka w zespole komunikacji odpowiada za projekty nie tylko z obszaru PR, lecz także CSR. Odpowiada m.in. za kwestię prezentowania przez spółkę danych niefinansowych, realizację strategii CSR oraz komunikację, przede wszystkim projektów społecznych i środowiskowych mediów i marek z Grupy Agora. Fidos w zespole komunikacji korporacyjnej Agory pracuje od 2019 roku. Wcześniej zajmowała się m.in. działaniami PR projektów wydawniczych w agencji Business & Culture.

W styczniu do działu komunikacji korporacyjnej Agory dołączyła natomiast Bożena Josypenko, która jako specjalistka ds. komunikacji zajmuje się m.in. wsparciem zespołu w obszarach PR i IR, a także działaniami CSR Agory i ich raportowaniem. Wraz z Anną Fidos były odpowiedzialne za „Raport odpowiedzialności za rok 2020 Grupy Agora oraz spółki Agora S.A.”. Poprzednio Josypenko przez ponad 12 lat była związana z Bankiem Pekao, gdzie zajmowała się projektami z obszaru badań, komunikacji, CSR, wydarzeń korporacyjnych oraz tymi, w których bank występował w roli partnera lub sponsora. W Pekao odpowiadała m.in. za współpracę banku z Fundacją WOŚP, pracowała przy organizacji Polish House podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos oraz organizowała londyńskie spotkania Investor Day.

Do zespołu komunikacji Agory po dłuższej nieobecności wróciła też Paulina Rydzek, która pracuje na stanowisku specjalistki ds. komunikacji i zajmuje się realizacją działań PR dla mediów i marek z Grupy Agora. W spółce pracuje od 2018 roku. Wcześniej była specjalistką ds. PR i komunikacji B2B w Stopklatce TV, a także pracowała w Polskim Instytucie Badań i Innowacji oraz agencji PR Futurama Communication Intelligence. (mb)

Na zdjęciu głównym od lewej: Anna Fidos, Paulina Rydzek, Nina Graboś, Agata Staniszewska, Bożena Josypenko.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin