Chorwacja stworzyła kampanię reklamową mającą zachęcić turystów do odwiedzenia Perły Adriatyku. Twórcy publikowanych w lato 2025 roku spotów przekonują do wypoczynku w rytmie slow.
Osią narracyjną akcji jest słowo „pomalo”, „pomału”, którego możemy doświadczyć na wakacjach odwiedzając Chorwację. Organizatorzy kampanii przygotowali spot reklamowy, który opublikowany został w serwisie YouTube oraz cykl postów, które umieszczane są na Facebooku, TikToku, Instagramie i X Chorwackiej Narodowej Organizacji Turystycznej. Nowe materiały będą publikowane do końca sierpnia 2025 roku.
Jak deklarują organizatorzy – celem kampanii jest wprowadzenie pasjonatów podróży w styl życia daleki od głośnej, gorączkowej i stresującej codzienności.
„Zauważamy zwiększone zapotrzebowanie na lokalność, autentyczność i spokój, a podróżowanie w rytmie slow staje się coraz bardziej popularne. Goście chcą poznać i doświadczyć kultury odwiedzanego miejsca i wyciszyć własne myśli. W kampanii zapraszamy turystów do przyjazdu i prawdziwego oddania się wakacjom. Wierzymy, że wiele osób w naszym kraju odnajdzie swoją własną wersję »pomalo« i wrócą do domu wypoczęci i pełni wrażeń” – powiedział Kristjan Staničić, dyrektor Chorwackiej Narodowej Organizacji Turystycznej. (ko)



Fot. Instagram Croatia Full Of Life


