Zofia Bugajna-Kasdepke w gronie jurorów The Romanian PR Award

dodano: 
21.11.2019
komentarzy: 
0

Zofia Bugajna-Kasdepke, od niedawna wiceprezeska marki odzieżowej RISK Made in Warsaw, jako jurorka oceniała prace z zakresu komunikacji marki w konkursie The Romanian PR Award 2019. W wydarzeniu organizowanym przez Forum for International Communications wyłaniane są najlepsze kampanie PR.

„Rumunia jest znana ze swojej innowacyjności, od lat agencje z tego właśnie rynku zdobywają nieporównanie więcej nagród niż z pozostałych krajów CEE. Ocenianie najlepszych prac z tego kraju jest znakomitą okazją do zdekodowania »genu kreatywności«” – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke.

Ocenianie prac rozpoczęło się w pierwszym tygodniu listopada 2019 roku – jako pierwsi z kampaniami zapoznali się jurorzy międzynarodowi; w etapie drugim oceniali je lokalni eksperci. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 21 listopada 2019 roku w Bukareszcie.

Zofia Bugajna-Kasdepke była już jurorką w konkursach takich jak m.in. Dubai Lynx 2019, BAPRA Bright Awards 2019, Golden Drum 2018 i Baltic Communication Awards 2016. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin