Żywiec Zdrój zmienił agencję PR

dodano: 
30.01.2020
komentarzy: 
2

Od stycznia 2020 roku za całościową obsługę public relations marki Żywiec Zdrój i jej produktów odpowiada Tailor Made PR. Agencja zajmuje się strategicznym doradztwem, prowadzeniem biura prasowego, relacjami z mediami oraz współpracą z influencerami i ambasadorami marki. Tailor Made PR wspiera także dział PR przy wybranych kampaniach produktowych i działaniach korporacyjnych.

Agencję wybrano w ramach przetargu. Obsługą marki zajmuje się zespół Lifestyle Brands Communication, którym kieruje Monika Albekier. Strony nie informują, na jak długo zawarły umowę.

Poprzednio Żywiec Zdrój współpracował z agencją MSL. Tailor Made PR pracowało dla marki projektowo w 2019 roku (wspólnie z Cut the Mustard) przy kampanii edukacyjnej #DoŻółtegoKosza dotyczącej recyklingu plastiku. (mb)

komentarzy:
2

Zobacz także...

Od września 2018 roku pełnił tam funkcję Senior Digital Managera...

Firma odrobiła lekcję z komunikacji kryzysowej, choć specjaliści minusa przyznają jej za czas reakcji na Facebooku. A ponieważ pochodzenie ma znaczenie, przy okazji wyszło, że marka nie czerpie „siły z gór”...

Celem działań wszystkich podmiotów grupy jest zebranie pieniędzy na system telemedyczny dla Centrum Zdrowia Dziecka...

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
30.01.2020
22:01:39
M.
(30.01.2020 22:01:39)
Tylko partnerstwa brakuje... Zmiana Agencji nie załatwi sprawy.
30.01.2020
17:40:29
Anonim
(30.01.2020 17:40:29)
Może czas zainwestować w dobrych specjalistów w środku oraz wdrażanie zasad kultury współpracy i partnerstwa. Inaczej kolejna zmiana agencji nie wystarczy...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin