Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Każdy stopień ma znaczenie. tytuł:. każdy stopień ma znaczenie. autor:. firma danfoss oraz agencja ciszewski msl. cel. kampania miała na celu uświadomienie polakom, jakie znaczenie dla środowiska oraz zdrowia ma odpowiednia regulacja temperatury w domu. organizatorzy postanowili dotrzeć z przekazem kampanii poprzez edukację społeczeństwa nt. temperatury najbardziej optymalnej dla zdrowego i ekologicznego trybu życia. głównym celem akcji edukacyjnej było przekonanie polaków do bardziej efektywnego zarządzania ciepłem w swoim domu, co ma znaczenie dla poprawy samopoczucia i komfortu życia, obniżenia wydatków za ogrzewanie, a także przyczynia się do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych. podjęte działania. komunikacja projektu w mediach została oparta na wynikach badania opinii publicznej, zrealizowanego na zlecenie firmy danfoss przez instytut smg/krc. celem tego projektu było zbadanie wiedzy polaków m. in. nt. znaczenia, jakie ma odpowiednie regulowanie temperatury w pomieszczeniach dla zdrowego trybu życia oraz wpływu na ochronę środowiska naturalnego. w ramach kampanii przygotowany został również film edukacyjny, który skierowany został do mediów wraz z materiałami prasowymi. film zawiera spontaniczne wypowiedzi polaków nt. regulowania temperatury i oszczędzania energii, uzyskane w wyniku sondy ulicznej, a także komentarze polityków: janusza piechocińskiego, małgorzaty kidawy-błońskiej oraz pawła poncyliusza. podsumowanie projektu. kampania trwała trzy miesiące (październik – grudzień 2011 r.). komunikacja została zróżnicowana pod kątem dotarcia do konkretnych grup odbiorców. dzięki temu w mediach drukowanych i online ukazało się ponad 100 publikacji, w tym w prasie ogólnopolskiej i lifestylowej, a także na portalach o tematyce biznesowej, ekologicznej, kobiecej, parentingowej, zdrowotnej oraz na stronach branżowych. kampanii „każdy stopień ma znaczenie” poświęcono również ponad 1,5 godziny czasu antenowego w wiodących stacjach radiowych, takich jak polskie radio trójka, czy tok fm. organizatorzy akcji pojawili się także w porannym programie telewizyjnym „pytanie na śniadanie” oraz w tv biznes, wypowiadając się na temat efektywnego zarządzania ciepłem i oszczędzania kosztów ogrzewania. ciszewski msl przeprowadził działania komunikacyjne mające na celu dotarcie z tematem do mediów zdrowotnych, lifestylowych, ekonomicznych, społecznych, poradnikowych, parentingowych i ekologicznych. agencja zajęła się również zdobyciem patronatu nad akcją, realizacją badania opinii publicznej oraz filmu edukacyjnego.

Tytuł:
Każdy stopień ma znaczenie
Autor:
Firma Danfoss oraz agencja Ciszewski MSL
Cel
Kampania miała na celu uświadomienie Polakom, jakie znaczenie dla środowiska oraz zdrowia ma odpowiednia regulacja temperatury w domu. Organizatorzy postanowili dotrzeć z przekazem kampanii poprzez edukację społeczeństwa nt. temperatury najbardziej optymalnej dla zdrowego i ekologicznego trybu życia.
Głównym celem akcji edukacyjnej było przekonanie Polaków do bardziej efektywnego zarządzania ciepłem w swoim domu, co ma znaczenie dla poprawy samopoczucia i komfortu życia, obniżenia wydatków za ogrzewanie, a także przyczynia się do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych.
Podjęte działania
Komunikacja projektu w mediach została oparta na wynikach badania opinii publicznej, zrealizowanego na zlecenie firmy Danfoss przez instytut SMG/KRC. Celem tego projektu było zbadanie wiedzy Polaków m. in. nt. znaczenia, jakie ma odpowiednie regulowanie temperatury w pomieszczeniach dla zdrowego trybu życia oraz wpływu na ochronę środowiska naturalnego.
W ramach kampanii przygotowany został również film edukacyjny, który skierowany został do mediów wraz z materiałami prasowymi. Film zawiera spontaniczne wypowiedzi Polaków nt. regulowania temperatury i oszczędzania energii, uzyskane w wyniku sondy ulicznej, a także komentarze polityków: Janusza Piechocińskiego, Małgorzaty Kidawy-Błońskiej oraz Pawła Poncyliusza.
Podsumowanie projektu
Kampania trwała trzy miesiące (październik – grudzień 2011 r.). Komunikacja została zróżnicowana pod kątem dotarcia do konkretnych grup odbiorców. Dzięki temu w mediach drukowanych i online ukazało się ponad 100 publikacji, w tym w prasie ogólnopolskiej i lifestylowej, a także na portalach o tematyce biznesowej, ekologicznej, kobiecej, parentingowej, zdrowotnej oraz na stronach branżowych.
Kampanii „Każdy stopień ma znaczenie” poświęcono również ponad 1,5 godziny czasu antenowego w wiodących stacjach radiowych, takich jak Polskie Radio Trójka, czy Tok FM. Organizatorzy akcji pojawili się także w porannym programie telewizyjnym „Pytanie na śniadanie” oraz w TV biznes, wypowiadając się na temat efektywnego zarządzania ciepłem i oszczędzania kosztów ogrzewania.
Ciszewski MSL przeprowadził działania komunikacyjne mające na celu dotarcie z tematem do mediów zdrowotnych, lifestylowych, ekonomicznych, społecznych, poradnikowych, parentingowych i ekologicznych. Agencja zajęła się również zdobyciem patronatu nad akcją, realizacją badania opinii publicznej oraz filmu edukacyjnego.