Carlsberg Polska

ul. Iłżecka 24
Warszawa
(22) 543 14 00
1.Melania Popiel, 2.Monika Sońta 3.Leszek Siwecki, 4.Jagoda Jastrzębska, 5. Melania Popiel

Inne informacje:

Najważniejsze obszary PR:
- Komunikacja wewnętrzna
- Media Relations
- Relacje Inwestorskie
- PR produktowy
- Współpraca ze środowiskami opiniotwórczymi na poziomie centralnym i lokalnym
- Działalność Charytatywna
- Odpowiedzialność Społeczna

Projekty cykliczne (krótki opis najważniejszych projektów):

PR dla wydarzeń korporacyjnych:
- Konferencje prasowe poświęcone wynikom finansowym oraz sprzedażowym Grupy CARLSBERG POLSKA,
- „Prawdopodobnie Najlepsi” - coroczny program stażowy, którego celem jest przygotowanie absolwentów do objęcia w przyszłości kluczowych stanowisk kierowniczych i specjalistycznych w Carlsberg Polska,
- Wydarzenia Charytatywne – realizacja programu „Wspólna Droga” polegającego na ciągłym wspieraniu wybranych wcześniej instytucji. Pomoc kierowana jest do instytucji najbardziej potrzebujących bez stałego wsparcia finansowego. Program zakłada pozyskiwanie środków finansowych na zasadzie odpisu od pensji pracowników Carlsberg Polska przy założeniu, że Zarząd firmy podwaja zebraną kwotę. Program realizowany jest od trzech lat.

Informacyjne wsparcie PR dla działań marketingowych (w tym sponsorskich):
- CARLSBERG:
„MELODY”, „SUBWAY”, „BELL”- ogólnopolskie kampanie reklamowe
Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim – ST. Moritz 2003, Bormio 2005,
EURO 2004- mistrzostwa Europy w piłce nożnej;
- HARNAŚ:
„Pionierski skok”; „Harnaś wita wiosnę”, „”Trza Go lać”; kampanie reklamowe
- OKOCIM MOCNE:
„Okocim Mocne - prawdziwy mocny smak” – kampania reklamowa l
etnie promocje:„Zasmakuj w mocnych wrażeniach” oraz, „Panoramiczna promocja Okocimia”;
- KARMI:
ogólnopolska kampania „Wiemy, co dla nas dobre”,
letnia promocja „Wymarzone zakupy z Karmi”;
- PIAST:
Puchar Piasta – olbrzymiej rangi wydarzenie sportowe organizowane we Wrocławiu, w którym biorą udział najwyższej światowej klasy żużlowcy;
Piast dba o zabytki Dolnego Śląska - program, w ramach którego Piast objął swoim mecenatem i wspiera finansowo najwspanialsze perły architektury, symbole Dolnego Śląska (wrocławski Ratusz, Zamek w Książu);
- KASZTELAN:
Sponsoring drużyny koszykówki męskiej - WTK Anwil Włocławek przez Browar Kasztelan Sierpc;

Konferencje prasowe dotyczące aktywności marketingowych:
- CARLSBERG WINTER FESTIWAL
- LUNCH KARMI SLIM
- START NOWEJ KAMPANII OKOCIMIA- „Głębia smaku” 2003 rok

Wsparcie PR dla cyklicznych lokalnych wydarzeń:
- BIESIADY KASZTELAŃSKIE - Kasztelan jest już od dwóch lat organizatorem cyklu "Biesiad kasztelańskich" - imprez plenerowych w trakcie których marka zaprasza do wielu miejsc na Kujawach i Mazowszu słynne gwiazdy estrady, wśród nich np. KASA, De Mono i Formację Nieżywych Schabuff. Jest to największa w regionie letnia plenerowa impreza.
- BIESIADY U PIASTA -  cykl imprez plenerowych organizowanych na terenie Dolnego Śląska. Są one gwarancją prawdziwie rodzinnej atmosfery oraz niezliczonych atrakcji, które swym charakterem nawiązują do tradycji i historii regionu.
- TATRZAŃSKIE WICI  – cykliczne imprezy organizowane w kilku miejscowościach na Podhalu
w ramach Festiwalu Folkloru Ziem Górskich. W tym roku odbyły się już po raz 36.

Wsparcie PR dla przedsiewzięć muzycznych:
- KONCERT ZESPOŁU A-HA – warszawski Tor Stegny 12 września 2002 (sponsoring przez markę Carlsberg)
- SPONSORING PŁYTY INGRID - Karmi jako marka adresowana do kobiet była jednym
z głównych sponsorów płyty "Rende Vouz In Grid' młodej włoskiej wokalistki Ingrid na polskim rynku.
- KONCERT ZESPOŁU SAFRI DUO – podczas imprezy Carlsberg Winter Festiwal – Zakopane 2004

Nagrody i wyróżnienia:
- Brązowa Statuetka EFFIE dla Kampanii reklamowej piwa KARMI pt. „Niezmiennie wiemy co dla nas dobre” („LINDA”)
- Medal Europejski dla marki Harnaś – prestiżowe wyróżnienie, przyznawane przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i BCC, honoruje usługi i wyroby spełniające europejskie standardy.
- Medal dla Kasztelana uznanego przez Bractwo Piwne „Piwem roku 2003”
- Brązowy Darczyńca Wspólnej Drogi –dyplom uznania za darowizny przekazane na rzecz najbardziej potrzebujących.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin