6 grudnia, na zakończenie PR Forum, odbyło się wręczenie nagród II edycji konkursu „Złote Spinacze”, organizowanego przez ZFPR. Nagrodzone zostały najlepsze projekty public relations zrealizowane w sezonie 2003/2004, które zgłosiły firmy, korporacje i agencje PR. Jury konkursu dokonało wyboru spośród 46 nadesłanych projektów, oceniając ich jakość, rzetelność, nowatorstwo i kreatywność, a także efektywność. W ośmiu kategoriach konkursowych przyznano 9 nagród – podwójnego zwycięzcę wybrano w kategorii PR produktu. Najbardziej utytułowanym laureatem gali prowadzonej przez Mariusza Plebana i Pawła Trochimiuka została agencja Partner of Promotion, która zdobyła 3 statuetki Złotego Spinacza w kategoriach: PR produktu, Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa oraz Event. Nagrodzono również kreatywne działy PR firm – Telekomunikacji Polskiej oraz Commercial Union.
Kategoria 1: PR korporacyjny
TP S.A. za projekt Telefon do Mamy;
Kategoria 2: PR produktu
Partner of Promotion za projekt Philips nasz niepowszedni,
Headlines Brand & Corporate Communication za promocję Plastrów Evra;
Kategoria 3: Kampania edukacyjna
Multi Communications za projekt „Stres pod kontrolą”;
Kategoria 4: Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa
Partner of Promotion za akcję Inteligo Financial Services „SOS”;
Kategoria 5: Public affairs & lobbying
On Board za działania dla Unii Farmaceutów i Właścicieli Aptek;
Kategoria 6: Kampania społeczna
Feedback/Hill&Knownlton za akcję „Potrzebna encyklopedia”;
Kategoria 7: Komunikacja wewnętrzna
Commercial Union Polska za projekt „Przeprowadzka”;
Kategoria 8: Event
Partner of Promotion za event „Oddaj się Levisovi”.
Konkurs „Złote Spinacze” jest organizowany przez ZFPR już po raz drugi.
Kategoria 1: PR korporacyjny
TP S.A. za projekt Telefon do Mamy;
Kategoria 2: PR produktu
Partner of Promotion za projekt Philips nasz niepowszedni,
Headlines Brand & Corporate Communication za promocję Plastrów Evra;
Kategoria 3: Kampania edukacyjna
Multi Communications za projekt „Stres pod kontrolą”;
Kategoria 4: Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa
Partner of Promotion za akcję Inteligo Financial Services „SOS”;
Kategoria 5: Public affairs & lobbying
On Board za działania dla Unii Farmaceutów i Właścicieli Aptek;
Kategoria 6: Kampania społeczna
Feedback/Hill&Knownlton za akcję „Potrzebna encyklopedia”;
Kategoria 7: Komunikacja wewnętrzna
Commercial Union Polska za projekt „Przeprowadzka”;
Kategoria 8: Event
Partner of Promotion za event „Oddaj się Levisovi”.
Konkurs „Złote Spinacze” jest organizowany przez ZFPR już po raz drugi.
![]() | ![]() | ![]() | ||
Zdjęcia:ZFPR |