Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Branża PR wychodzi z kryzysu – wzrost nawet powyżej 10-15 proc. na rynku usług pr po okresie kryzysu nastąpiło w tym roku ożywienie. „zakładam, że w tym roku rynek wzrośnie w tempie zdecydowanie powyżej 10 proc.” – mówi na łamach dziennika gazety prawnej paweł trochimiuk, prezes partner of promotion oraz szef zfpr. jak czytamy, eliza misiecka, dyrektor zarządzająca genesis pr, jest jeszcze bardziej optymistyczna w swoich prognozach. „oceniając sytuację po pięciu miesiącach, szacowałabym, że rynek może urosnąć nawet do 15 proc.” – mówi gazecie. nieco bardziej zachowawczo wypowiada się jerzy ciszewski, prezes agencji ciszewski pr, który szacuje wzrost agencji na 15 proc., a całego rynku – na 5 proc. jak pisze michał fura, agencje dopasowują strategie biznesowe do odradzającego się rynku. ciszewski pr inwestuje w finanse, nowe technologie, lotnictwo, turystykę, przemysł i social media. jerzy ciszewski prognozuje również wzrost popytu na doradztwo w sytuacjach kryzysowych. jak pisze autor artykułu, z kryzysu nie wyszedł jednak rynek eventów, który jeszcze kilka lat temu generował nawet kilkanaście procent przychodów niektórych agencji. (iw).
Na rynku usług PR po okresie kryzysu nastąpiło w tym roku ożywienie. „Zakładam, że w tym roku rynek wzrośnie w tempie zdecydowanie powyżej 10 proc.” – mówi na łamach Dziennika Gazety Prawnej Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion oraz szef ZFPR.
Jak czytamy, Eliza Misiecka, dyrektor zarządzająca Genesis PR, jest jeszcze bardziej optymistyczna w swoich prognozach. „Oceniając sytuację po pięciu miesiącach, szacowałabym, że rynek może urosnąć nawet do 15 proc.” – mówi gazecie. Nieco bardziej zachowawczo wypowiada się Jerzy Ciszewski, prezes agencji Ciszewski PR, który szacuje wzrost agencji na 15 proc., a całego rynku – na 5 proc.
Jak pisze Michał Fura, agencje dopasowują strategie biznesowe do odradzającego się rynku. Ciszewski PR inwestuje w finanse, nowe technologie, lotnictwo, turystykę, przemysł i social media. Jerzy Ciszewski prognozuje również wzrost popytu na doradztwo w sytuacjach kryzysowych. Jak pisze autor artykułu, z kryzysu nie wyszedł jednak rynek eventów, który jeszcze kilka lat temu generował nawet kilkanaście procent przychodów niektórych agencji. (iw)