Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
CSR modny wśród deweloperów. wspieranie szpitali i różnego rodzaju organizacji charytatywnych przez deweloperów może być uznawane przez złośliwe osoby za „tylko i wyłącznie pr” – czytamy w magazynie eurobuild central & eastern europe. jak zaznacza mirella panek-owsiańska z forum odpowiedzialnego biznesu, nie należy lekceważyć rosnącej świadomości społeczeństwa, które odrzuca niewiarygodny przekaz. zdaniem panek-owsiańskiej działalność społeczna nie nadaje się jako narzędzie szybkiej poprawy wizerunku, także w czasie kryzysu. mało skuteczne będą także jednorazowe działania. devin saylor, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w firmie skanska commercial development europe, rozróżnia działalność charytatywną i csr. jak tłumaczy, działania charytatywne często dotyczą jedynie określonych grup ludzi. a csr przynosi korzyści całej społeczności. „w firmie skanska przedkładamy csr nad zaangażowanie w sprawy społeczności, ponieważ wiemy, że prowadzona przez nas działalność budowlana ma bezpośredni wpływ na społeczeństwo” – tłumaczy saylor. „przyglądając się działalności społecznej poszczególnych agencji konsultingowych z sektora nieruchomości można odnieść wrażenie, że wszystkie starają się konkurować ze sobą w tym zakresie tak samo, jak konkurują w zwykłej działalności biznesowej” – pisze autor artykułu. jones lang lasalle zorganizował turniej siatkówki dla sektora nieruchomości. w jego trakcie zebrano 100 tys. zł na cele charytatywne. skanska angażuje się w akcję godzina dla ziemi. prologis pomaga centrum rehabilitacji, edukacji i opieki tpd w hellenowie. „csr jako polityka wydaje się przekonująca dla inwestorów, którzy chcą rozwijać współpracę z podobnie działającymi firmami” – tłumaczy panek-owsiańska. (ks).
Wspieranie szpitali i różnego rodzaju organizacji charytatywnych przez deweloperów może być uznawane przez złośliwe osoby za „tylko i wyłącznie PR” – czytamy w magazynie Eurobuild Central & Eastern Europe. Jak zaznacza Mirella Panek-Owsiańska z Forum Odpowiedzialnego Biznesu, nie należy lekceważyć rosnącej świadomości społeczeństwa, które odrzuca niewiarygodny przekaz.
Zdaniem Panek-Owsiańskiej działalność społeczna nie nadaje się jako narzędzie szybkiej poprawy wizerunku, także w czasie kryzysu. Mało skuteczne będą także jednorazowe działania. Devin Saylor, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w firmie Skanska Commercial Development Europe, rozróżnia działalność charytatywną i CSR. Jak tłumaczy, działania charytatywne często dotyczą jedynie określonych grup ludzi. A CSR przynosi korzyści całej społeczności. „W firmie Skanska przedkładamy CSR nad zaangażowanie w sprawy społeczności, ponieważ wiemy, że prowadzona przez nas działalność budowlana ma bezpośredni wpływ na społeczeństwo” – tłumaczy Saylor.
„Przyglądając się działalności społecznej poszczególnych agencji konsultingowych z sektora nieruchomości można odnieść wrażenie, że wszystkie starają się konkurować ze sobą w tym zakresie tak samo, jak konkurują w zwykłej działalności biznesowej” – pisze autor artykułu. Jones Lang LaSalle zorganizował turniej siatkówki dla sektora nieruchomości. W jego trakcie zebrano 100 tys. zł na cele charytatywne. Skanska angażuje się w akcję Godzina dla Ziemi. Prologis pomaga Centrum Rehabilitacji, Edukacji i Opieki TPD w Hellenowie. „CSR jako polityka wydaje się przekonująca dla inwestorów, którzy chcą rozwijać współpracę z podobnie działającymi firmami” – tłumaczy Panek-Owsiańska. (ks)