Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dawid Kaźmierczak dyrektorem nowego działu w 180heartbeats + JUNG v MATT. w kwietniu 2020 roku dawid kaźmierczak rozpoczął pracę w 180heartbeats + jung v matt. jako social media & pr director stanął na czele nowo utworzonego działu social media & pr. odpowiada za zarządzanie zespołem oraz rozwojem biznesu agencji w tym obszarze. nowy dział zajmie się zbieraniem insightów od społeczności zbudowanych wokół marek oraz reagowaniem na nie w sposób „real-time”. dodatkowo zespół będzie analizował wiarygodne dane, trendy kulturowe oraz badania na temat zachowań konsumentów. dawid kaźmierczak przed dołączeniem do 180heartbeats + jung v matt przez trzy lata pracował w mccann worldgroup, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach. wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w agencjach ogilvy, k2 oraz ddb warszawa. współpracował z markami takimi jak lot, ikea, decathlon, coca-cola, wyborowa, kfc i mastercard. poza aktywnością agencyjną jest również członkiem kapituły papaya young directors. (ak).
W kwietniu 2020 roku Dawid Kaźmierczak rozpoczął pracę w 180heartbeats + JUNG v MATT. Jako Social Media & PR Director stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR. Odpowiada za zarządzanie zespołem oraz rozwojem biznesu agencji w tym obszarze.
Nowy dział zajmie się zbieraniem insightów od społeczności zbudowanych wokół marek oraz reagowaniem na nie w sposób „real-time”. Dodatkowo zespół będzie analizował wiarygodne dane, trendy kulturowe oraz badania na temat zachowań konsumentów.
Dawid Kaźmierczak przed dołączeniem do 180heartbeats + JUNG v MATT przez trzy lata pracował w McCann Worldgroup, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w agencjach Ogilvy, K2 oraz DDB Warszawa. Współpracował z markami takimi jak LOT, IKEA, Decathlon, Coca-Cola, Wyborowa, KFC i Mastercard. Poza aktywnością agencyjną jest również członkiem kapituły Papaya Young Directors. (ak)