Polska piosenkarka Dorota Rabczewska, znana jako Doda, została ambasadorką Uber Eats, platformy do zamawiania posiłków oraz zakupów z dostawą do domu. 2 czerwca 2025 roku ruszyła pierwsza polska kampania marki z udziałem celebrytki.
Celem akcji ma być podkreślenie, jak firma wspiera użytkowników w celebracji codziennych chwil, kiedy jedzenie staje się dopełnieniem emocji – niezależnie od tego, czy to sukces, rozczarowanie lub „zwykły chill”. Kampania opiera się na koncepcie, że Uber Eats jest towarzyszem codziennych wyzwań, dzięki któremu zwykłe momenty mogą stać się „nieco lepsze”.
Do zadań pierwszej polskiej ambasadorki marki należało nie tylko pojawienie się w spotach kampanii, lecz także stworzenie na ich potrzebę nowego utworu. Jak zaznacza Uber Eats, „charyzma i niepodrabialny styl wokalistki nadają spotowi wyjątkowej energii”.
Źródło: youtube.com/UberEats
Kampania została zaplanowana w dwóch odsłonach. Szeroko zakrojone działania obejmują telewizję, YouTube, OLV, social media, w tym Instagrama, Facebooka i TikToka, oraz outdoor w największych polskich miastach.
Za lokalną adaptację międzynarodowego konceptu Uber Eats „Erstmal Essen”, czyli „najpierw zjedz”, odpowiada agencja Bosko, która przełożyła go na język polskiej kultury i stworzyła specjalną narrację z udziałem Dody. Produkcją spotu telewizyjnego oraz formatów digitalowych zajęło się studio Cudo. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD (OMD Group). (ao)
Od kiedy to w reklamach nie werifikujecie twarzy osób które was reklamują.Zeby reklama miała skutek pożądany,ludzie którzy są Ich twarzą powinny w życiu prywatnym reprezentować uczciwość i wzór do naśladowania bez narkotyków oraz używek . Twarz tej pani skutecznie powstrzymuje zamówienia w waszej firmie !!!