Polska Grupa Lotnicza ogłosiła przetarg w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT. W postępowaniu wybrane zostaną pomocnicze agencje reklamowe (agency on demand), które zapewnią bieżące/operacyjne wsparcie wybranych obszarów działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT. Agencje te będą współpracować bezpośrednio z klientem lub z agencją strategiczną.
Wśród zadań wybranych agencji będą m.in.: opracowywanie taktycznych materiałów reklamowych do emisji online i offline, przygotowanie treści wideo wspierających realizację celów sprzedażowych, tworzenie szybkich formatów (plakaty, mailingi, banery) oraz wspieranie działań komunikacyjnych realizowanych na rynkach zagranicznych czy komunikacji wewnętrznej (employer branding).
Przetarg będzie prowadzony dwuetapowo:
- W pierwszym etapie, który jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych, oferenci muszą złoży dokumenty wskazane w ogłoszeniu.
- W drugim etapie wezmą udział ci oferenci, którzy zostaną do niego zakwalifikowani na podstawie dokumentów dostarczonych w pierwszym etapie.
Oferty można składać do 23 czerwca 2025 roku do godziny 12:00. Szczegółowe informacje, w tym dane kontaktowe, są dostępne na stronie. (mb)
Zdjęcie główne: biuro prasowe PLL LOT, Boeing 787-9 Dreamliner fot. Kamil Wrzosek