Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Saint-Gobain PAM z koordynatorem marki i komunikacji. w grudniu 2017 roku w strukturach saint-gobain pam, firmy oferującej produkty do systemów wodociągowych i kanalizacyjnych, utworzono dział marki i komunikacji marketingowej, nad którym kierownictwo objęła aleksandra puzyno. odpowiada za zarządzanie komunikacją zewnętrzną, w tym opracowanie jej strategii, budowanie relacji z mediami, współpracę z podmiotami zewnętrznymi oraz tworzenie kampanii internetowych i programów wsparcia sprzedaży. do tej pory nie było wyznaczonej osoby odpowiedzialnej za działania wizerunkowe saint-gobain pam w polsce. aleksandra puzyno wcześniej w strukturach firmy zajmowała się koordynowaniem programów lojalnościowych, kontaktami z mediami i pr-em marki isover. w latach 2012-2016 odpowiadała za działania media relations oraz projekty komunikacyjne w grupie kapitałowej kopex. zainicjowała powstanie grupy wspólnych inicjatyw pod roboczą nazwą „górnictwo ok” przy współpracy z fundacją dla agh, ministerstwem rozwoju i forum odpowiedzialnego biznesu. była członkiem grupy roboczej ds. edukacji i upowszechniania csr w polsce przy ministerstwie gospodarki. w latach 2005-2008 koordynowała program konsumencki „laur klienta”. jest absolwentką public relations na uniwersytecie ekonomicznym w katowicach, a także zarządzania projektami w szkole głównej handlowej w warszawie i grafiki wydawniczej i reklamowej w wyższej szkole technologii informatycznych w katowicach. (pp).
W grudniu 2017 roku w strukturach Saint-Gobain PAM, firmy oferującej produkty do systemów wodociągowych i kanalizacyjnych, utworzono dział marki i komunikacji marketingowej, nad którym kierownictwo objęła Aleksandra Puzyno. Odpowiada za zarządzanie komunikacją zewnętrzną, w tym opracowanie jej strategii, budowanie relacji z mediami, współpracę z podmiotami zewnętrznymi oraz tworzenie kampanii internetowych i programów wsparcia sprzedaży.
Do tej pory nie było wyznaczonej osoby odpowiedzialnej za działania wizerunkowe Saint-Gobain PAM w Polsce.
Aleksandra Puzyno wcześniej w strukturach firmy zajmowała się koordynowaniem programów lojalnościowych, kontaktami z mediami i PR-em marki ISOVER.
W latach 2012-2016 odpowiadała za działania media relations oraz projekty komunikacyjne w Grupie Kapitałowej KOPEX. Zainicjowała powstanie Grupy Wspólnych Inicjatyw pod roboczą nazwą „Górnictwo OK” przy współpracy z Fundacją dla AGH, Ministerstwem Rozwoju i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Była członkiem grupy roboczej ds. edukacji i upowszechniania CSR w Polsce przy Ministerstwie Gospodarki. W latach 2005-2008 koordynowała program konsumencki „Laur Klienta”.
Jest absolwentką public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, a także zarządzania projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i grafiki wydawniczej i reklamowej w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Katowicach. (pp)